تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 10376

حمایت سلنا گومز و جی جی حدید از عاشقانه تیلور سوئیفت

حمایت سلنا گومز و جی جی حدید از عاشقانه تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت در حال حاضر رویای خود را زندگی می‌ کند، و احتمالاً سال 2023 بهترین فیلم دوران حرفه‌ ای او با یک فیلم بسیار موفق «The Eras Tour» است، فیلمی که برای اولین بار در سینما های تور جهانی مذکور با نام Apple Music به نمایش درآمد. این هنرمند سال و رابطه به ظاهر

تیلور سوئیفت در حال حاضر رویای خود را زندگی می‌ کند، و احتمالاً سال 2023 بهترین فیلم دوران حرفه‌ ای او با یک فیلم بسیار موفق «The Eras Tour» است، فیلمی که برای اولین بار در سینما های تور جهانی مذکور با نام Apple Music به نمایش درآمد. این هنرمند سال و رابطه به ظاهر شاد با تراویس کلس دارد.

کلس بازیکن تیم کانزاس سیتی چیفز در بوئنوس آیرس، آرژانتین، به دلیل حضور در کلاس VIP به همراه پدر تیلور، در «تور Eras» در آمریکای جنوبی حضور داشت. هم تیلور و هم تراویس پس از نمایش لحظاتی جادویی را پشت سر گذاشتند، جایی که هر دو در حال اشتراک بوسه در پشت صحنه دیده شدند که در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شد و واقعا خوشحال به نظر می رسیدند.

سلنا و جی جی صحبت کرده اند

در حالی که کلس قبلاً تأیید خانواده سوئیفت را داشته است، دوستان تیلور نیز باید حمایت خود را به او در رابطه اش نشان دهند، زیرا به گفته ET، دو نفر از بهترین دوستان این خواننده، یعنی سلنا گومز و جیجی حدید از رابطه جدید او حمایت می کنند.

سلنا فکر می کند این رابطه برای تیلور واقعی است. او حامی بزرگ او و تراویس است. سلنا و جی جی می بینند که تراویس چقدر برای تیلور محترم است و با او مانند یک ملکه رفتار می کند.

تیلور و تراویس عاشقانه خود را نشان می دهند.

این بوسه دومین ژست عاشقانه تیلور سوئیفت در شب بود. سوئیفت در حین نمایش خود به تراویس اشاره کرد حرکت دیگری که جمعیت از آن سیر نمی شد.

همه چیز برای زوج مورد علاقه جدید جهان به سرعت پیش می رود. شب قبل از آخرین نمایش سوئیفت در آرژانتین، قبل از اینکه تور به برزیل برود، ستاره کانزاس سیتی با پدر خواننده، اسکات، شام خورد.

برچسب ها :

ناموجود