تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
کد خبر : 6232

حمایت جی جی حدید بعد از دو سال جدایی از زین مالک

حمایت جی جی حدید بعد از دو سال جدایی از زین مالک

جی جی حدید، 28 ساله، تقریباً دو سال پس از جدایی، همچنان از زین مالک 30 ساله همسر سابق خود حمایت می کند. این مدل عکس اینستاگرام زین را در 24 جولای که خواننده روی یک پیانوی قرمز نشسته بود، “لایک” کرد. زین بدون پیراهن بود و تمام خالکوبی‌های پشت، شانه‌ها و سرش را در

جی جی حدید، 28 ساله، تقریباً دو سال پس از جدایی، همچنان از زین مالک 30 ساله همسر سابق خود حمایت می کند. این مدل عکس اینستاگرام زین را در 24 جولای که خواننده روی یک پیانوی قرمز نشسته بود، “لایک” کرد. زین بدون پیراهن بود و تمام خالکوبی‌های پشت، شانه‌ها و سرش را در حالی که از دوربین دور می‌شد نشان داد. زین پس از انتشار اولین تک آهنگ خود پس از دو سال به نام «عشق همینجوری»، تصویر پیانو را به اشتراک گذاشت.

جی جی و زین از اکتبر 2021 از هم جدا شده‌اند، اما از آنجایی که پدر و مادر دختر 2 ساله شان هستند، هنوز در زندگی یکدیگر هستند. زین اخیراً در پادکست Call Her Daddy را در مورد دخترش باز کرده است، که اولین مصاحبه طولانی این نوازنده پس از تقریباً شش سال بود. آلوم وان دایرکشن به الکس کوپر مجری برنامه گفت: « نکته اصلی در ذهن من این است که سعی کنم الگوی خوبی برای او باشم. زین همچنین گفت که دخترش دلیل تصمیم او برای انجام مصاحبه بود.

فیلمساز «تغییرهای شبانه» و جی جی در سپتامبر 2020 در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 از کودک نوپای خود استقبال کردند. این زوج اخیراً در اکتبر 2021 پس از دستگیری زین و متهم شدن به آزار و اذیت، پس از یک مشاجره شدید با مادر جی جی، یولاندا حدید، آن را ترک کردند. او در Call Her Daddy گفت که نمی‌خواهد با پاسخ آنلاین به درام یولاندا «درگیر» شود، زیرا «زمان زیادی می‌گیرد»

در حالی که زین ظاهراً از زمان جدایی مجرد بوده است، جی جی با لئوناردو دی کاپریو 48 ساله مرتبط بوده است. آنها برای اولین بار در سپتامبر 2022 در هفته مد نیویورک شایعات عاشقانه را برانگیختند و از آن زمان به گذراندن زمان با هم ادامه دادند. به گزارش پیج سیکس، اخیراً، جی جی و بازیگر تایتانیک در آخر هفته چهارم ژوئیه در مهمانی سالانه اقتصاددان دیوید روزنبرگ در همپتون ها دیده شدند. یکی از خودی ها در مورد این زوج شایعه شده گفت: «همانطور که آنها با یکدیگر صحبت می کردند، انرژی را احساس می کردید.

برچسب ها :

ناموجود