تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۰۶
کد خبر : 6065

ببینید: حضور صمیمی سلنا گومز در جشن عروسی بهترین دوستش

ببینید: حضور صمیمی سلنا گومز در جشن عروسی بهترین دوستش

سلنا گومز در حال جشن گرفتن با بهترین دوست و مدل قدیمی خود کانار فرانکلین است که در ماه فوریه نامزد کرده بود. فرانکلین که با شخصیت رسانه های اجتماعی آرون کارپنتر نامزد کرده است، روز یکشنبه به همراه خانواده و 35 دوستش برای مراسم عروسی خود گرد هم آمدند. آنها یک جشن شام ساحلی

سلنا گومز در حال جشن گرفتن با بهترین دوست و مدل قدیمی خود کانار فرانکلین است که در ماه فوریه نامزد کرده بود. فرانکلین که با شخصیت رسانه های اجتماعی آرون کارپنتر نامزد کرده است، روز یکشنبه به همراه خانواده و 35 دوستش برای مراسم عروسی خود گرد هم آمدند. آنها یک جشن شام ساحلی صمیمی در استراحتگاه سرف اند ساند در لاگونا بیچ داشتند.

هنگامی که مهمانان وارد می‌شدند که میزبان آن چریس مادر فرانکلین بود، عروس آینده را برای عکس‌هایی در دیواری پوشیده از گل رز که شعار او با مضمون «اکنون صحبت کن» را نشان می‌داد، ملاقات کردند و سپس وارد سرزمین عجایب سفید رمانتیکی در کنار آب شدند.

این مدل در حالی که گومز 30 ساله را که لباس صورتی گلدار با شانه‌های پف کرده و کفش‌های پاشنه‌دار بچه گربه سفید نوک تیز پوشیده بود، در آغوش گرفت.

مردیت میکلسون، اینفلوئنسر و مدل نیز ظاهر شد و با فرانکلین در مقابل اقیانوس با چکمه‌های مشکی پلت فرم و یک کت مشکی بزرگ روی لباس مینی گلدار ابریشمی بدون بند خود ظاهر شد.

در مورد زن شب، فرانکلین یک لباس کت و شلواری سفید تویدی را به نمایش گذاشت که با کت و شلوار ساده مشکی شانل ست شده بود. موهای بلند مشکی او با موج های شل نیمه به بالا و نیمه پایین کشیده شده بود.

بالای میزهای تک رنگ دسته‌های گل صورتی و سفید و با صندلی‌های چوبی سبک جفت شده بودند. برخی از مهمان ها در تکمیل جزئیات، طراحی میزها و فضای سالن مشارکت داشتند.

وقتی همه روی صندلی‌های خود نشستند، روی همزن‌های نوشیدنی و تابلوها، اشاره دیگری به سویفت پیدا شد. اشعار محبوب در آهنگ‌های موفق سوئیفت.

برای شام غذاهای اصیل ایتالیایی از جمله پاستا خانگی، پیتزا مارگریتا و سالاد سزار سرو می شد. برای دسر، فرانکلین و عزیزانش از مینی کانولیس لذت بردند.

داماد که بیش از 3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، حتی در یک نقطه از شب ظاهر شد. او یک کلاه بیسبال قرمز، تی شرت سفید، شورت سیاه و کفش ورزشی به تن داشت.

در 26 فوریه، سلنا گومز به افتخار نامزدی این زوج پستی منتشر کرد. و از ازدواج این دو نفر ابراز خوشحالی کرد.

برچسب ها :

ناموجود