تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 9289

حضور بردلی کوپر و جی جی حدید در کنار هم خبر ساز شد

حضور بردلی کوپر و جی جی حدید در کنار هم خبر ساز شد

بردلی کوپر و جی جی حدید بار دیگر در کنار هم در نیویورک دیده شدند. سه روز پس از اینکه آنها در حال خروج پس از صرف شام در شهر نیویورک مشاهده شدند، روز یکشنبه از این دو در حالی که کوپر در پشت فرمان سوار یک ماشین با جی جی حدید بودند، از ان

بردلی کوپر و جی جی حدید بار دیگر در کنار هم در نیویورک دیده شدند. سه روز پس از اینکه آنها در حال خروج پس از صرف شام در شهر نیویورک مشاهده شدند، روز یکشنبه از این دو در حالی که کوپر در پشت فرمان سوار یک ماشین با جی جی حدید بودند، از ان ها عکس گرفتند.

سوپر مدل حدید، با شلوار جین تیره و ژاکت کرم رنگ هنگام خروج از خودرو در تصویر دیگری دیده می شود. کوپر یک کیف دوشی به همراه داشت و یک کوله پشتی، و شلوار جین، تی شرت و کلاه بیسبال به تن کرده بود.

این رؤیت پس از آن صورت گرفت که کوپر و حدید در روز پنج‌ شنبه در حال خروج از افراد مشهور West Village نیویورک در عکس‌ های به اشتراک گذاشته شده توسط دیلی میل دیده شدند.

در حالی که ماهیت رابطه کوپر و حدید مشخص نیست، کوپر اخیراً با مدل ایرینا شایک در ارتباط بود. این دو در بهار 2015 شروع به ملاقات کردند و در آوریل 2017 با دختر لیا دسین خود خوش آمد گفتند، آنها دو سال بعد از هم جدا شدند.

حدید قبلاً با زین مالک رابطه داشت که با او دختری سه ساله دارد. او و خواننده سابق وان دایرکشن در سال 2015 قبل از جدایی در اکتبر 2021 شروع به ملاقات کردند.

این مدل اخیراً با لئوناردو دی کاپریو مرتبط شده است. او و لئوناردو اولین بار زمانی که با هم در مراسم بعد از هفته مد نیویورک در سپتامبر 2022 دیده شدند، خبرساز شدند.

دی کاپریو 48 ساله اخیراً در حال گذراندن وقت با مدل ایتالیایی ویتوریا سرتی دیده شده است، در حالی که شایک 37 ساله با تام برادی مرتبط شده است.

برچسب ها :

ناموجود