تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 12264

جی جی حدید و بردلی کوپر عاشقانه دست در دست هم می گیرند

جی جی حدید و بردلی کوپر عاشقانه دست در دست هم می گیرند

جی جی حدید و بردلی کوپر رسما رابطه خود را به خارج از کشور منتقل کردند. این زوج که از اواخر سال گذشته با هم مرتبط بودند، پس از دیده شدن در فرودگاه نیویورک در اوایل این هفته در لندن ظاهر شدند. این دو ظاهر آرام خود را برای قدم زدن در بریتانیا هماهنگ کردند

جی جی حدید و بردلی کوپر رسما رابطه خود را به خارج از کشور منتقل کردند. این زوج که از اواخر سال گذشته با هم مرتبط بودند، پس از دیده شدن در فرودگاه نیویورک در اوایل این هفته در لندن ظاهر شدند.

این دو ظاهر آرام خود را برای قدم زدن در بریتانیا هماهنگ کردند و از نشان دادن کمی عشق خجالتی نبودند.

حدید و کوپر در لباس‌ های با استایل خیابانی دست به دست هم دادند، حدید سوپر مدل یک شلوار ترمه‌ ای قهوه‌ا ی پوشیده بود، و روی آن یک ژاکت قهوه‌ ای را به تن کرده بود، و کوپر یک شلوار کامو و یک کت نخودی پوشیده بود.

حدید و کوپر چند روز پیش در فرودگاه ظاهری به همان اندازه غیر رسمی داشتند و حدید شلوار جین، تی شرت سفید با کلاه سبز پوشیده بود و کوپر شلوار مشکی و پیراهن چهارخانه به همراه کت مشکی پوشیده بود.

شایعاتی مبنی بر قرار عاشقانه این زوج اولین بار پس از اینکه در اکتبر سال گذشته در حال ناهار خوردن در رستوران Via Carota در شهر نیویورک مشاهده شدند، منتشر شد. آنها بعداً با اتومبیل شاسی بلند مشکی رنگ وست ویلج  کوپر آنجا را ترک کردند و در حالی که کوپر پشت فرمان بود و حدید روی صندلی مسافر نشسته بود، دوباره از آنها عکس گرفتند.

این دو همچنین پس از جوایز گلدن گلوب 2024 برای شام در جورجیو بالدی در لس آنجلس با هم ملاقات کردند. جایی که کوپر برای بازی در Maestro نامزد بهترین بازی توسط یک بازیگر مرد در یک فیلم سینمایی درام و بهترین کارگردانی شد. . کوپر مادرش گلوریا را برای شام با حدید بعد از نمایش همراه خود آورد.

بردلی و جی جی در کنار هم خوشحال به نظر می رسیدند و نگاه های عاشقانه زیادی بین آنها وجود داشت.

برچسب ها :

ناموجود