تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 11054

جی جی حدید طعم غذای عشقش بردلی کوپر را از دست نمی دهد

جی جی حدید طعم غذای عشقش بردلی کوپر را از دست نمی دهد

بردلی کوپر، در حین شیفت کاری خود در کامیون تهیه غذایی دنی اند کوپ در استیک پنیر در 6 دسامبر، چند ساندویچ داغ سرو کرد. در حالی که این سوپر استار در شهر نیویورک غذا آماده می کرد، نامزد سابقش، ایرینا شایک، و عاشقانه جدیدش، جی جی حدید، به دیدن او آمدند. در فیلادلفیا جنوبی،

بردلی کوپر، در حین شیفت کاری خود در کامیون تهیه غذایی دنی اند کوپ در استیک پنیر در 6 دسامبر، چند ساندویچ داغ سرو کرد. در حالی که این سوپر استار در شهر نیویورک غذا آماده می کرد، نامزد سابقش، ایرینا شایک، و عاشقانه جدیدش، جی جی حدید، به دیدن او آمدند. در فیلادلفیا جنوبی، استیک های پنیر معروف را میل کنند.

البته، این یک مناسبت خانوادگی بود که ایرینا به آنجا رفت. این مدل و دخترش، لیا، 6 ساله را که با بردلی شریک است، آورد تا از یک ساندویچ ساخته شده توسط پدر لذت ببرد. در طول تعطیلات ناهار، این مد لباس شیک و در عین حال معمولی با کت مشکی نایک، شلوار مشکی و چکمه‌ های مشکی همسان شیک به نظر می‌ رسید.

جی جی همچنین برای حمایت از محبوب خود در اولین شیفت کاری اش در کامیون تهیه غذایی به آنجا رفت. این سوپر مدل در حالی که یک استیک پنیر می گرفت، یک کت جین و یک شلوار مشکی پوشیده بود. این زیبای بلوند با کلاه مشکی نیویورک یانکیز، عینک آفتابی و کفش های کتانی سفید ظاهر خود را تکمیل کرده بود. جی جی در حال گرفتن یک گاز بزرگ از ساندویچ خود بود که به تصویر کشیده شد.

اکانت رسمی آنجلو پیتزایا در اینستاگرام به صفحه خود رفت تا ویدیویی از بردلی در حال پختن استیک ها از داخل کامیون در همان روز به اشتراک بگذارد. بسیاری از طرفداران این بازیگران برای واکنش نشان دادن لحظه به لحظه به کامنت ها پرداختند. یکی از تحسین‌ کنندگان به شوخی گفت: «بردلی کوپر به‌ طور معمولی استیک‌ های پنیر را می‌ چرخاند.»

جدا از همه چیزهای ساندویچ، بردلی و جی جی اخیراً پس از اینکه در چندین قرار با هم دیده شدند، شایعات عاشقانه را در طول پاییز برانگیختند. در 1 نوامبر، این دو پس از اینکه با هم در نمایش برادوی، دنی و دریای عمیق آبی حضور داشتند، به شایعات دامن زدند. آنها همچنین در 20 اکتبر در نیویورک با هم در زیر باران به تصویر کشیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود