تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 10388

جی جی حدید برای تیلور سوئیفت بر فراز ماه است

جی جی حدید برای تیلور سوئیفت بر فراز ماه است

جی جی حدید برای برای تیلور سوئیفت بسیار خوشحال است! روز دوشنبه، این سوپر مدل شایعاتی را که ادعا می‌ کرد با رابطه عاشقانه دوستش تیلور سوئیفت و تراویس کلس موافق نیست، پاک کرد. حدید نوشت: با این روش موافق است تیلور سویفت در حال مدیریت عاشقانه تراویس کلس است! ما در سراسر ماه برای

جی جی حدید برای برای تیلور سوئیفت بسیار خوشحال است! روز دوشنبه، این سوپر مدل شایعاتی را که ادعا می‌ کرد با رابطه عاشقانه دوستش تیلور سوئیفت و تراویس کلس موافق نیست، پاک کرد.

حدید نوشت: با این روش موافق است تیلور سویفت در حال مدیریت عاشقانه تراویس کلس است! ما در سراسر ماه برای دوستمان تیلور هستیم.

سوئیفت و کلس پس از اینکه برای اولین بار در 24 سپتامبر در یک بازی کانزاس سیتی چیفز در میسوری شرکت کردند، در موارد متعددی دست در دست هم دیده شده اند.

او و ستاره NFL حتی در نمایش Swift’s Eras Tour در بوئنوس آیرس، آرژانتین، شنبه شب، هنگامی که به پشت صحنه او کلس را بوسید، صحنه ای عاشقانه به نمایش گذاشتند.

در همین حال، حدید در مرکز شایعات عاشقانه با بردلی کوپر قرار گرفته است. این زوج در اوایل این ماه در شهر نیویورک با هم در حال ترک Zero Bond بودند. حدید که برای هوای سرد لباس پوشیده بود، یک ژاکت آستین بلند به تن داشت، در حالی که بردلی کوپر، یک ژاکت و کلاه به تن داشت.

ماه گذشته، این دو نیز در حال قدم زدن با هم در نیویورک دیده شدند. این مدل که در هوای بارانی بیرون آمد، یک کت و شلوار مشکی بلند پوشید، در حالی که کوپر یک پیراهن آستین بلند آبی و شلوار مشکی به تن داشت.

در مورد سوئیفت و کلس رابطه عاشقانه بین این دو در حال جدی تر شدن است. حدید و سوئیفت دوستی خود را فراموش نکرده‌ اند، زیرا در شب‌ های زنانه متعددی با هم دیده شده‌ اند.

این دو دوست که نزدیک به 10 سال است با هم دوستان صمیمی بودند، یک شب پر ستاره در نیویورک گذراندند. اوایل این ماه با سلنا گومز، سوفی ترنر، کارا دلوین و بریتنی مامز همراه شدند.

برچسب ها :

ناموجود