تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 6513

جی جی حدید از نگرانی هایش در مورد سلامت خواهرش بلا می‌ گوید

جی جی حدید از نگرانی هایش در مورد سلامت خواهرش بلا می‌ گوید

جی جی حدید در مورد درمان خواهرش بلا حدید برای بیماری لایم صحبت می کند. روز سه‌شنبه، جی جی، ۲۸ ساله، در استوری اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد تا تصویری را که با خواهر ۲۶ ساله‌ اش در پشت صحنه نمایش مد ماه گذشته به اشتراک گذاشته بود. جی جی نوشت: “فقط می خواهم

جی جی حدید در مورد درمان خواهرش بلا حدید برای بیماری لایم صحبت می کند. روز سه‌شنبه، جی جی، ۲۸ ساله، در استوری اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد تا تصویری را که با خواهر ۲۶ ساله‌ اش در پشت صحنه نمایش مد ماه گذشته به اشتراک گذاشته بود.

جی جی نوشت: “فقط می خواهم این پست هفته گذشته را لمس کنم. بلا به تازگی درمان طولانی و شدید بیماری لایم را به پایان رسانده است. نمی خواستم برخی پست من را به عنوان قولی در نظر بگیرند که او برای سریال های فصل آینده بازخواهد گشت. …)”

جی جی علاوه بر شفاف سازی پست قبلی خود در مورد خواهر و برادر سوپر مدل خود، افزود: “من به او افتخار می کنم و هر زمان که احساس آمادگی کرد برای بازگشت او هیجان زده هستم.

بلا در سال 2012 در کنار برادر کوچکترش انور، 24 ساله و مادرشان یولاندا، 59 ساله، به بیماری لایم مبتلا شد. طبق گفته کلینیک مایو، علائم بیماری لایم شامل تب، خستگی مفرط، سفتی مفاصل و تورم غدد لنفاوی است.

در سال 2021، بلا نگاهی اجمالی به زندگی خود با بیماری لایم ارائه داد و مجموعه‌ای از عکس‌ های خود را به اشتراک گذاشت.

او در توضیح عکس‌ها نوشت: «زندگی با چند بیماری خود ایمنی مزمن = همیشه برای هایم زمان پیدا می‌کنم»

در همین حال، در سال 2019، جی جی با ال در مورد مبارزه مادر و خواهر و برادرش با این بیماری صحبت کرد.

او به این نشریه گفت: “بزرگ شدن، مریض بودن سه نفر از اعضای خانواده ام مرا بسیار مستقل کرد.” مادرم بعضی روزها نمی توانست رانندگی کند یا از رختخواب بیرون بیاید، بنابراین برادرم را با خودم به مدرسه می بردم یا ناهار درست می کردم.

جی جی افزود: «اما من به خاطر اینکه تنها فردی از خانواده بودم که متوجه نشدم چه بر سر آنها می‌ گذرد، احساس گناه زیادی داشتم. سخت است وقتی تمام خانواده ات درد می کشند و نمی دانی چه کار کنی.

مامان یولاندا در سال 2016 به مردم درباره علائم ناتوان کننده گفت: «روزهای سختی وجود دارد که 12 ساعت می خوابید، ساعت 11 از خواب بیدار می شوید و نمی توانید از رختخواب بلند شوید، درد مفاصل شدید، مه مغزی، اضطراب دارید. علائم زیادی وجود دارد که شما نمی توانید آنها را از بیرون ببینید اما در داخل شما را به زانو در می آورد.

برچسب ها :

ناموجود