تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
کد خبر : 9282

جیمی لی کرتیس و آرنولد شوارتزنگر با هم متحد می شوند

جیمی لی کرتیس و آرنولد شوارتزنگر با هم متحد می شوند

جیمی لی کرتیس و آرنولد شوارتزنگر! تقریباً 30 سال پس از انتشار فیلم پرفروش خود یعنی «دروغ های واقعی»، برای یک هدف خوب دوباره با هم متحد شدند. جیمی 64 ساله سلفی خود را با آرنولد 76 ساله در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. «بله، نام من اینگبورگ است، من اهل اشتوتگارت هستم.» من

جیمی لی کرتیس و آرنولد شوارتزنگر! تقریباً 30 سال پس از انتشار فیلم پرفروش خود یعنی «دروغ های واقعی»، برای یک هدف خوب دوباره با هم متحد شدند. جیمی 64 ساله سلفی خود را با آرنولد 76 ساله در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

«بله، نام من اینگبورگ است، من اهل اشتوتگارت هستم.» من عاشق روشی هستم که دوستانم برای دلایلی که روح و قلب آنها را به حرکت در می‌ آورند و نشان می‌ دهند.

جیمی به روح هالووین وارد شد و لباس قرمز و تاج گل به تن کرد. آرنولد با یک تی شرت مشکی و شورت مشکی که با جوراب هایی تا بالای زانو می پوشید، همه چیز را ساده نگه می داشت.

جیمی و آرنولد از زمان بازی در فیلم دروغ های واقعی در سال 1994 با هم صمیمی بودند. این زوج نقش زوج متاهل هلن و هری تاسکر را بازی کردند. در این فیلم، هری یک جاسوس مخفی است که در تلاش است تا زندگی مشترک خود را نجات دهد. این فیلم به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و بیش از 350 میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد.

 

آرنولد در اکتبر 2022 از جیمی حمایت کرد و او ستاره خود را در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. او در طول سخنرانی خود در این مراسم با محبت از او صحبت کرد.

آرنولد شوارتزنگر و جیمی لی کرتیس در «دروغ های واقعی»

آرنولد گفت «وقتی آنلاین می‌ شوید و جیمی لی کرتیس را بررسی می‌ کنید، می‌ توانید همه چیز های شگفت‌ انگیزی که درباره او می‌ گویند را ببینید. اما همیشه یک چیز وجود دارد که واقعاً من را عصبانی می کند و آن زمانی است که می گویند او یک بازیگر نقش مکمل در فیلم True Lies است.” “چون او حمایت نمی کرد او ستاره بود. او با من بازی می کرد.»

ستاره ترمیناتور، افسانه هالووین را «بهترین بازیگر زن» نامید که در طول دوران حرفه ای خود با او کار کرده است.

برچسب ها :

ناموجود