تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
کد خبر : 5353

جکی چان برای دخترش که سال‌ها از او غفلت کرده اشک می ریزد

جکی چان برای دخترش که سال‌ها از او غفلت کرده اشک می ریزد

کلیپی از گریه جکی چان و دخترش روی صفحه نمایش در حین تماشای کارهای برجسته این هنرمند رزمی کار ترکیبی در شبکه های اجتماعی پخش می شود. طرفداران نمی‌توانند از فرزند واقعی این بازیگر که سال‌ها از او «غفلت» کرده است، خودداری کنند. فیلم چینی سوار بر جکی که اخیراً اکران شده است، شیرین کاری

کلیپی از گریه جکی چان و دخترش روی صفحه نمایش در حین تماشای کارهای برجسته این هنرمند رزمی کار ترکیبی در شبکه های اجتماعی پخش می شود. طرفداران نمی‌توانند از فرزند واقعی این بازیگر که سال‌ها از او «غفلت» کرده است، خودداری کنند.

فیلم چینی سوار بر جکی که اخیراً اکران شده است، شیرین کاری های زیادی را نشان می دهد که او قبل از فیلمبرداری در هالیوود در فیلم ها انجام داده است.

لیو هائوکون در این فیلم نقش دختر جکی را بازی می کند و مدت کوتاهی پس از اینکه او را “عالی” خواند، جکی چان اشک می ریزد.

دختر واقعی او، اتا نگ (شیائو لانگ نو)، یک بار اظهار داشت که او و دوست دخترش در سال 2018 به دلیل “همجنس گرای” خود بی خانمان هستند. در سال 2013، جکی هنگام تبلیغ فیلم خود، داستان پلیس، اعتراف کرد که پدری غافل است.

جکی گفت: “این داستان بخشی از وجود من را تحت تأثیر قرار داد، به خصوص در هنگام صحنه های گریه. من نمی توانم جلوی خودم را بگیرم اما هنگام فیلمبرداری صحنه هایی با تیان جینگ اشک می ریزم زیرا این من را به یاد شیائو لانگ نو من می اندازد.” “من برای طولانی ترین زمان او را نادیده گرفته ام.”

جکی چان برای دخترش اشک واقعی ریخت؟

مشخص نیست که جکی و دختر واقعی او ارتباطی با هم دارند یا خیر، اما بر اساس مصاحبه دهه‌ای او، شاید این اشک‌های واقعیت در کلیپ بود.

اتا در سال 1999 در نتیجه یک رابطه غیر زناشویی که جکی با همسر فعلی، جوآن لین، ازدواج کرده بود، متولد شد، که او دارای یک پسر است. دختر او در سال 2017 به عنوان لزبین ظاهر شد و یک سال بعد اعلام کرد که قصد دارد با دوست دخترش ازدواج کند.

این بازیگر از زمان مصاحبه خود در سال 2013 تاکنون درباره او صحبتی نکرده است، اما شاید فیلم جدید فریاد بخشش باشد.

برچسب ها :

ناموجود