تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 10120

جونگ کوک از bts با رقصندگان خود هنر نمایی می کند

جونگ کوک از bts با رقصندگان خود هنر نمایی می کند

جونگ کوک احساس طلایی می کند. روز جمعه، این عضو BTS اولین آلبوم استودیویی انفرادی خود را به همراه یک موزیک ویدیوی همراه با آهنگ خود “Standing Next to You” منتشر کرد. در این موزیک ویدیو که در بوداپست مجارستان فیلمبرداری شده است، جونگ کوک 26 ساله با رقصندگان خود به شماره یک رقص تبدیل

جونگ کوک احساس طلایی می کند. روز جمعه، این عضو BTS اولین آلبوم استودیویی انفرادی خود را به همراه یک موزیک ویدیوی همراه با آهنگ خود “Standing Next to You” منتشر کرد.

در این موزیک ویدیو که در بوداپست مجارستان فیلمبرداری شده است، جونگ کوک 26 ساله با رقصندگان خود به شماره یک رقص تبدیل می شود که مکان های مختلف را به صحنه تبدیل می کنند.

در ابتدا، به نظر می رسد که جونگ کوک در حال تعقیب یک زن است قبل از اینکه او را با حرکات رقص خود جذب کند. در پایان موزیک ویدیو، جونگ کوک و زن مرموز بالاخره چشم در چشم یکدیگر را خیره می شوند.

در «ایستادن در کنار تو»، جونگ کوک تطبیق پذیری خود را با آهنگ نشان می دهد، که در مورد در کنار بودن با کسی در هنگام ناملایمات است.

در یک بیانیه مطبوعاتی همچنین آمده است که “جونگ کوک از طریق ترتیب آهنگ ها، جریان احساساتی را بیان می کند که به دنبال تغییرات در روابط است. نیمه اول آلبوم ترانه هایی را با ملودی های آرام معرفی می کند که کسی را در حال عاشق شدن به تصویر می کشد، در حالی که نیمه دوم آهنگ هایی را با ملودی های سبک معرفی می کند. آهنگ‌ هایی را پخش می‌ کند که احساس سنگین‌ تری دارند و با احساسات پس از جدایی سر و کار دارند.”

در ماه جولای، این خواننده اولین حضور انفرادی خود را در مجموعه کنسرت تابستانی صبح بخیر آمریکا انجام داد.

جونگ کوک در مصاحبه ای با جوجو چانگ از GMA که به داخل استودیوی سریال تایمز اسکوئر منتقل شد، به اشتراک گذاشت که اعضای گروه bts موسیقی جدید او را شنیده و آن را درخشان کرده اند. او گفت: «آنها آن را دوست داشتند. اعضا قبلاً پیام‌ های حمایت از این آهنگ را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته‌ اند.

این گروه در ژوئن گذشته اعلام کرد که پروژه‌ های انفرادی را دنبال می‌ کنند و در عین حال برخی از فعالیت‌ های گروهی را ادامه می‌ دهند، زیرا اعضا به خدمت سربازی اجباری کره جنوبی خواهند رفت.

برچسب ها :

ناموجود