تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 5823

اولین حضور انفرادی جونگ کوک از BTS در کنسرت “صبح بخیر آمریکا”

اولین حضور انفرادی جونگ کوک از BTS در کنسرت “صبح بخیر آمریکا”

هیچ چیز نمی‌تواند مانع حضور جونگ کوک از BTS در اولین حضور انفرادی تماشایی در مجموعه کنسرت تابستانی صبح بخیر آمریکا در صبح جمعه شود. به جز یک طوفان به همان اندازه چشمگیر. قبل از باز شدن آسمان بر فراز شهر نیویورک و پایان زودهنگام نمایش، جوانترین عضو گروه سوپر استار کی پاپ، 25 ساله،

هیچ چیز نمی‌تواند مانع حضور جونگ کوک از BTS در اولین حضور انفرادی تماشایی در مجموعه کنسرت تابستانی صبح بخیر آمریکا در صبح جمعه شود. به جز یک طوفان به همان اندازه چشمگیر.

قبل از باز شدن آسمان بر فراز شهر نیویورک و پایان زودهنگام نمایش، جوانترین عضو گروه سوپر استار کی پاپ، 25 ساله، سه آهنگ را در مقابل تماشاچیانی از طرفداران فداکار که بسیاری از آنها یک شب را در صف ایستاده بودند، اجرا کرد. حتی برای فرصتی برای دیدن خواننده در پارک مرکزی اردو زدند.

“Golden Maknae” از BTS تک آهنگ جدید خود “Seven” را اجرا کرد، اولین انتشار رسمی انفرادی خود، که در نیمه شب پنجشنبه منتشر شد. و همچنین Euphoria، آهنگ مورد علاقه طرفداران جونگ کوک از آلبوم 2018 گروه Love Yourself: Answer; و موفقیت بزرگ BTS در سال 2020 “Dynamite”. (جونگ کوک نسخه “کامل” “Seven” را برای اجرا در برنامه صبحگاهی انتخاب کرد).

کنسرت در فضای باز متأسفانه به دلیل یک رعد و برق شدید مدت زمانش کوتاه شد. یک تهیه کننده از روی صحنه گفت تنها برای دومین بار در 15 سال در حالی که آسمان تاریک می شد. طرفداران از پارک خارج شدند، نا امید شده بودند، اما هنوز روحیه خوبی داشتند، زیرا آنچه در ابتدا قرار بود یک بررسی صوتی باشد، به سرعت به یک اجرای کامل به دلیل آب و هوای بد قریب الوقوع تبدیل شد.

این محیط در مقایسه با استادیوم هایی که گروه BTS معمولاً پر می کند، بسیار صمیمی بود. آنها چهار شب در استادیوم SoFi لس آنجلس در سال 2021 و استادیوم Allegiant لاس وگاس در سال 2022 به عنوان بخشی از تبلیغات “مجوز رقص” خود بازی کردند.

در مصاحبه ای با جوجو چانگ از GMA که به داخل استودیوی تایمز اسکوئر نمایش منتقل شد، جونگ کوک به اشتراک گذاشت که اعضای BTS – RM، Jin، SUGA، j-hope، Jimin و V – موسیقی جدید او را شنیده اند و به آن زیبایی بخشیده اند. او گفت: «آنها آن را دوست داشتند. اعضا قبلاً پیام‌های حمایت از این آهنگ را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته‌اند.

این گروه در ژوئن گذشته اعلام کرد که پروژه‌های انفرادی را دنبال خواهند کرد و در عین حال برخی از فعالیت‌های گروهی را ادامه می‌دهند، زیرا اعضا به خدمت سربازی اجباری کره جنوبی عمل خواهند کرد. جین و جی هوپ در حال حاضر نام نویسی شده اند.

جونگ کوک در پاسخ به این سوال که وجود خواننده رپ Latto به عنوان یکی از ویژگی های این آهنگ چگونه است، به اشتراک گذاشت: “این فوق العاده بود. Latto مناسب ترانه بود. و من عاشق این هستم که آهنگ و موزیک ویدیو چگونه به دست آمد.”

این موزیک ویدیو، که در نیمه شب نیز برای اولین بار پخش شد و هنرپیشه، هان سو هی، عشق جونگ کوک را به تصویر می‌کشد، تا امروز بعد از ظهر جمعه بیش از 71 میلیون بازدید داشته است.

برچسب ها :

ناموجود