تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 8156

جونگ کوک از BTS توسط جشنواره جهانی شهروند سورپرایز شد

جونگ کوک از BTS توسط جشنواره جهانی شهروند سورپرایز شد

جشنواره جهانی شهروند یک سورپرایز برای جونگ کوک از بی تی اس دارد. روز چهارشنبه، جشنواره Global Citizen اعلام کرد که جونگ کوک از BTS به عنوان یکی از هدر لاینرهای جشنواره موسیقی در سال 2023 اضافه شده است. بت کی پاپ، 26 ساله، در رویدادی در 23 سپتامبر در پارک مرکزی شهر نیویورک روی

جشنواره جهانی شهروند یک سورپرایز برای جونگ کوک از بی تی اس دارد. روز چهارشنبه، جشنواره Global Citizen اعلام کرد که جونگ کوک از BTS به عنوان یکی از هدر لاینرهای جشنواره موسیقی در سال 2023 اضافه شده است. بت کی پاپ، 26 ساله، در رویدادی در 23 سپتامبر در پارک مرکزی شهر نیویورک روی صحنه خواهد رفت.

خواننده “Seven” به آنیتا، خانم لورین هیل و رد هات چیلی پپرز که قبلاً در ماه آگوست و جولای معرفی شده بودند، می پیوندد. بقیه اعضای این رویداد شامل مگان تی استالیون، کانن گری، دی نیس و سوفیا کارسون هستند.

این جشنواره که به میزبانی سازمان بین المللی مدافع جهانی شهروند برگزار می شود، با هدف دعوت از رهبران جهان به مسائلی مانند بحران آب و هوا، برابری زنان و دختران و فقر است.

ستاره BTS در یک بیانیه مطبوعاتی در مورد حضور در جشنواره آینده بیانیه ای را به اشتراک گذاشت. “من بسیار هیجان زده هستم که به جشنواره جهانی شهروند امسال به عنوان سر تیتر شرکت می کنم!”

جونگ کوک گفت «این جشنواره دلایل مهمی را روشن می‌ کند و اقدام را هدایت می‌ کند و من خوشحالم که در آن شرکت می‌ کنم. من بی صبرانه منتظر اجرای در مقابل بسیاری از مردم در گریت لان در پارک مرکزی هستم.»

چندین حامی بین المللی نیز تایید شده است که در این رویداد شرکت می کنند و همچنین تعداد انگشت شماری از مهمانان مشهور. بیل نای، بریجت مویناهان، پرکار فیلیپس، کارملو آنتونی، کامن، کانی بریتون، دانای گوریرا، گیل کینگ، جردن فیشر، لوئیس پوگ، پادما لاکشمی، فیبی گیتس، ریچل برازناهان و سوفیا بوش حضور خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود