تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 10434

جورجینا رودریگز کریستیانو رونالدو را شگفت زده می کند

جورجینا رودریگز کریستیانو رونالدو را شگفت زده می کند

جورجینا رودریگز عکسی از هدیه جدید خود که توسط کریستیانو رونالدو صورت گرفته است را در اینستاگرام منتشر کرد. اینفلوئنسر مخاطب را به دیدن مجلل ترین هدایا عادت داده است، به خصوص در مورد لباس، جواهرات و ماشین. با این حال، این بار او چیزی کمی متفاوت تر دریافت کرده است. در سریال نتفلیکس، «من

جورجینا رودریگز عکسی از هدیه جدید خود که توسط کریستیانو رونالدو صورت گرفته است را در اینستاگرام منتشر کرد. اینفلوئنسر مخاطب را به دیدن مجلل ترین هدایا عادت داده است، به خصوص در مورد لباس، جواهرات و ماشین.

با این حال، این بار او چیزی کمی متفاوت تر دریافت کرده است.

در سریال نتفلیکس، «من جورجینا هستم»، جورجینای متولد بوئنوس آیرس در چند نوبت غذا های مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد و از نشان دادن هوس هایی که دارد در مقابل دوربین نمی ترسد. یکی از موارد مورد علاقه او jamon iberico (یا ژامبون سرانو) است و به طور کلی او عاشق غذا های اسپانیایی است. به همین دلیل وقتی کریستیانو  به خانه اش در عربستان سعودی رسید، بسیار خوشحال شد چون همسرش یک غذای اسپانیایی شگفت انگیز برای او تدارک دیده بود.

آنها در حال جشن تولد دخترشان آلانا بودند.

بعداً جورجینا یک حلقه ویدیویی به افتخار تولد یکی از دخترانش که در 12 نوامبر شش ساله شد به اشتراک گذاشت. می بینید که چورو ها تازه درست شده اند، اما مشخص نیست که ترجیح می دهد آنها را ساده بخورد یا با شکلات، کاجهتا یا چیزهای مشابه.

کریستیانو رونالدو با جورجینا رودریگز دارای شش فرزند است: کریستیانو جونیور که اگر چه پسر بیولوژیکی گیو نیست، از زمانی که با او آشنا شدند و رابطه مادر و پسری بسیار طبیعی دارند با او رفتار می کند. سپس دوقلو های اوا و متئو از طریق یک جانشین به دنیا آمدند. جدیدترین دختر تولد، آلانا مارتینا، نفر بعدی است.

و سرانجام بلا اسمرالدا و آنجل به دنیا آمدند، اگرچه دومی در حین زایمان در سال 2022 از دنیا رفت.

برچسب ها :

ناموجود