تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 12319

جورجینا رودریگز تصاویری جذاب از تولد خود را به اشتراک می گذارد

جورجینا رودریگز تصاویری جذاب از تولد خود را به اشتراک می گذارد

30 سالگی یک نقطه عطف بزرگ است و جورجینا رودریگز با یک جت شخصی به مالدیو رفت. او در 27 ژانویه رسماً وارد 30 سالگی شد این مدل و تاجر زن با یک جت شخصی به کشور جزیره ای در شمال مرکزی اقیانوس هند رفت تا با تجملات در آنجا جشن بگیرد. برخی از تصاویر

30 سالگی یک نقطه عطف بزرگ است و جورجینا رودریگز با یک جت شخصی به مالدیو رفت. او در 27 ژانویه رسماً وارد 30 سالگی شد این مدل و تاجر زن با یک جت شخصی به کشور جزیره ای در شمال مرکزی اقیانوس هند رفت تا با تجملات در آنجا جشن بگیرد. برخی از تصاویر به اشتراک گذاشته او را ببینید.

یکی از تجملات پرواز خصوصی این است که نباید نگران نشستن در کنار کسی باشید. او تمام هواپیما را برای خودش گرفته بود و با خوشحالی روی صندلی بزرگش عکس گرفته بود.

اگر چه همسر او، کریستیانو رونالدو، قادر به انجام این سفر نبود، اما او به همراه دخترشان بلا اسمرالدا، که در 18 آوریل 2022 از او استقبال کرد، از طریق FaceTime به یکی از شب های ویژه پیوست. متأسفانه، برادر دوقلوی بلا، آنجل، هنگام زایمان فوت کرد. رودریگز دسته گل بزرگی از گل رز داشت که ظاهراً رونالدو وقتی آنجا بود به او هدیه داده بود.

جورجینا رودریگز که به نظر تناسب اندام و استایل شیک خود را، با یک لباس سبز خیره کننده با آرایشی پر زرق و برق به نمایش گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود