تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
کد خبر : 8045

جوجو اولین ظاهر جدید خود را به سبک بلوند معرفی کرد

جوجو اولین ظاهر جدید خود را به سبک بلوند معرفی کرد

جوجو از یک نماد استایل الهام می گیرد. این خواننده 32 ساله در عکس‌ های جدیدی که شنبه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، موهای های سبزه بلند خود را با فرهای بلوند کوتاه و شیک که یادآور مدل موی خاص مرلین مونرو است، عوض کرد. او از الکس متیو تروونگ برای رنگ جدیدش و

جوجو از یک نماد استایل الهام می گیرد. این خواننده 32 ساله در عکس‌ های جدیدی که شنبه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، موهای های سبزه بلند خود را با فرهای بلوند کوتاه و شیک که یادآور مدل موی خاص مرلین مونرو است، عوض کرد. او از الکس متیو تروونگ برای رنگ جدیدش و همچنین فلوریدو باسالو برای مدل دادن به موهایش برای عکاسی با آلفردو فلورس تقدیر کرد.

جو جو دقیقاً مانند مدل بلوند فقید، لب‌ های قرمز پر رنگ و خط چشم بالدار را به لطف آرایشگر Carlene K. برای حفظ موهایش به عنوان نقطه کانونی موها خود، را ساده اما شیک داشت.

جوجو  اولین کار جدید خود را «خیلی کم خیلی دیر» در انظار عمومی در ایستگاه تور جهانی رنسانس بیانسه در اینگلوود در روز شنبه معرفی کرد.

جوجو در پست اینستاگرام خود با اشاره به آخرین آهنگ Burna Boy، “Sittin’ On Top of the World”، توضیح داد.

جوجو هم در استوری و هم در فید اینستاگرام خود، تصاویری از اجرای خود «CUFF IT» روی صحنه به همراه سلفی هایی با حضور خود و دوستانش منتشر کرد.

این خواننده همچنین لباس کنسرت خود را به نمایش گذاشت که یک آستین بلند آبرنگ زرد، سبز و آبی و یک دامن جین ماکسی با تزئینات پاره شده بود. او با چکمه‌ های نقره‌ ای درخشان، یک کیف دستی مشکی خزدار و گوشواره‌ های الماس بزرگ به شکل صلیب تزئین کرد.

جوجو نه تنها تغییرات را با موهایش، بلکه در حرفه خود نیز پذیرفته است. او قبلا گفته بود که اولین بازی خود را در برادوی در نقش ساتین در مولن روژ خواهد داشت! موزیکال.

جوجو در ماه آوریل گفت: “من واقعاً می خواستم در یک چالش قدم بردارم، و این همان چیزی است که فکر می کنم برادوی است. این بهترین از بهترین ها است.” “عزیزم، این لباس ها دیوانه کننده هستند. آنها در یک اینچ از زندگی من طراحی شده اند. من احساس می کنم جسیکا خرگوشه!”

جوجو در حالی که از آن زمان نمایش 14 هفته‌ ای را در برادوی به پایان رسانده است، همچنان مشغول موسیقی جدید در افق و خاطرات آینده در مورد ستاره شدن فرزندش و درام است.

او در آن زمان گفت: «من می‌ توانم شب‌ ها ساتین باشم، در طول روز درباره زندگی‌ ام بنویسم و ​​این مدت زمان را صرف كنار گذاشتن همه چیز كنم و به حركت ادامه دهم.»

برچسب ها :

ناموجود