تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
کد خبر : 10589

جنیفر گارنر و بردلی کوپر پسر یخ زده دوباره به هم می پیوندند

جنیفر گارنر و بردلی کوپر پسر یخ زده دوباره به هم می پیوندند

جنیفر گارنر و بردلی کوپر در آخر هفته با هم ملاقات کردند. این دو سال‌ ها در سریال تلویزیونی «نام مستعار» با هم کار کردند، که به سکوی پرتابی برای هر دو بازیگری تبدیل شد و در اوایل سال‌ های اول فعالیت آنها یکی از برنامه های پخش اصلی تلویزیون بود. این دو سال‌ ها

جنیفر گارنر و بردلی کوپر در آخر هفته با هم ملاقات کردند. این دو سال‌ ها در سریال تلویزیونی «نام مستعار» با هم کار کردند، که به سکوی پرتابی برای هر دو بازیگری تبدیل شد و در اوایل سال‌ های اول فعالیت آنها یکی از برنامه های پخش اصلی تلویزیون بود.

این دو سال‌ ها با هم دوست بوده‌ اند و اغلب درباره یکدیگر صحبت می‌ کنند یا به یکدیگر افتخار می‌ کنند. در سال 2023، در سی و دومین دوره جوایز سالانه سینماتک، گارنر روی صحنه نشان داد که این دو چقدر به هم نزدیک هستند. به گزارش نیوز ویک، او گفت: “تصویر ذهنی من از بردلی کوپر، یک پسر یخ زده و یخ زده ی سیب است.” “تا زمانی که شنیدم او یک روز در صحنه فیلمبرداری با یک هنرمند فرانسوی صحبت می کند، گفتم “یک دقیقه صبر کن. آیا بردلی خوش تیپ است؟”

او ادامه داد :”بردلی، اتفاقی که الان برایت می افتد برای کسانی که تو را می شناسند، به خصوص برای ما که از ابتدا تو را می شناختیم، یک شادی خالص است. معلوم شد که تو همیشه خوش تیپ نبودی. تو هم یک شگفتی بودی، و شما در هر زمان به میز من خوش آمدید،”.

زمان گارنر و کوپر در مجموعه نام مستعار

«نام مستعار» با بازی جنیفر گارنر در نقش سیدنی بریستو، یک مامور دوگانه برای سیا که تلاش می‌ کند تا نام‌ های مستعار مختلف را بپذیرد، زیرا تلاش می‌ کند افراد زندگی‌ اش را از کارش در امان نگه دارد. کوپر نقش یکی از بهترین دوستانش به نام ویل تیپین را بازی کرد که در دو فصل اول سریال ثابت و برای فصل سوم و پنجم ستاره مهمان سریال بود.

نام مستعار به مدت پنج فصل پخش شد و یکی از بهترین نمایش های آن دوران باقی مانده است.

برچسب ها :

ناموجود