تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
کد خبر : 8576

جنیفر گارنر به مرد بی خانمان پیشنهاد خرید کفش عکاس را می دهد

جنیفر گارنر به مرد بی خانمان پیشنهاد خرید کفش عکاس را می دهد

جنیفر گارنر با دادن یک جفت جوراب و کفش جدید به مرد بی خانمانی روی ویلچر رویت شد. با این حال، وقتی جنیفر متوجه شد که کفش‌ های کتانی‌ اش برای او مناسب نیست، به جای آن به او پیشنهاد خرید کفش‌ های پاپاراتزو (عکاس) را داد. در ویدئویی که توسط TMZ در روز دوشنبه

جنیفر گارنر با دادن یک جفت جوراب و کفش جدید به مرد بی خانمانی روی ویلچر رویت شد. با این حال، وقتی جنیفر متوجه شد که کفش‌ های کتانی‌ اش برای او مناسب نیست، به جای آن به او پیشنهاد خرید کفش‌ های پاپاراتزو (عکاس) را داد.

در ویدئویی که توسط TMZ در روز دوشنبه 18 سپتامبر به اشتراک گذاشته شد، جنیفر گارنر در حال توقف خودروی خود در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، دیده شد تا کیسه‌ای از چند جفت جوراب را به مرد ارائه دهد. سپس از ماشینش پیاده شد تا جوراب ها را برای او بپوشد و یک جفت کفش ورزشی خودش را درآورد تا به او نیز بدهد.

بلافاصله پس از آن، جنیفر در حال دویدن به سمت پاپاراتزوی که از او فیلم می گرفت دیده شد تا از او بپرسد: “سایز پای شما چقدر است؟”

گارنر از او مسوال می کند”میتونم کفشاتو براش بخرم؟” پاپاراتزو پاسخ داد: «می‌ توانم آن را به او بدهم» و بعداً به او گفت که برای مرد بی‌ خانمان هم پتو دارد. این ویدئو در حالی به پایان رسید که جنیفر از عکاس می‌ پرسید که آیا به او کمک می‌ کند «شلوار [مرد] را عوض کند».

جنیفر به عنوان یکی از سخاوتمندترین سلبریتی های هالیوود شهرت دارد. به گفته این نشریه، پیش از این، یکی از بنیانگذاران «روزی روزگاری در مزرعه» در جشن تولد 50 سالگی خود در سال 2022 میزبانی غذا را بر عهده داشت. در آن زمان، جنیفر گارنر ویدئویی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که به دنبال کنندگانش اطلاع داد که چگونه به افراد محروم کمک کنند.

جنیفر در توضیح این کلیپ نوشت: “عمل محبت آمیز تصادفی: این وسایل ضروری را در یک کیسه زیپلاک به اندازه کوارت جمع کنید و در ماشین خود نگه دارید تا وقتی کسی را که نیاز دارد به او هدیه دهید.” با الهام از دوست مهربانم. یک جفت جوراب ضخیم. کلینکس. دستمال مرطوب. مسواک های یکبار مصرف. چپستیک. یک جفت میله گرانولا. این بار را فراموش کردم، اما دوست دارم محصولات بهداشتی زنانه را نیز اضافه کنم. و یک لبخند اضافه کنید.”

در اوایل سال جاری، سنای تگزاس به دلیل فعالیت های خیریه اش به ویژه برای همکاری با Save the Children از جنیفر گارنر تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود