تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
کد خبر : 9243

جنیفر گارنر از استایل جدید جنیفر لوپز الهام می گیرد

جنیفر گارنر از استایل جدید جنیفر لوپز الهام می گیرد

جنیفر گارنر در “صبح بخیر آمریکا” با پوشیدن یک دامن میدی صورتی والنتینو به ارزش 5500 دلار، طاهر مدی را ارائه کرد، که یاد آور ظاهر اخیر جنیفر لوپز است. گارنر این دامن را با یک بلوز دکمه دار سفید و اکسسوری با یک کمربند مشکی با سگک طلایی ست کرد. این مجموعه شیک شبیه

جنیفر گارنر در “صبح بخیر آمریکا” با پوشیدن یک دامن میدی صورتی والنتینو به ارزش 5500 دلار، طاهر مدی را ارائه کرد، که یاد آور ظاهر اخیر جنیفر لوپز است.

گارنر این دامن را با یک بلوز دکمه دار سفید و اکسسوری با یک کمربند مشکی با سگک طلایی ست کرد. این مجموعه شیک شبیه لباس گلدار صورتی و سفید باخ مای لوپز بود که در جوایز زیبایی روز پوشیده شده بود.

لباس لوپز دارای گل‌ های نقاشی شده با دست، یقه‌ ی V عمیق و ته چین‌ دار بود که او آن‌ ها را با اکسسوری‌ های فوشیا ست کرد.

آنها رابطه خوبی را با هم حفظ می کنند

به نظر می رسد گارنر و لوپز رابطه دوستانه ای دارند. لوپز حتی در حین اهدای جایزه در یک رویداد از نا امنی های خود پس از بارداری صحبت کرد. پیش از این، لوپز با لباس‌های غیر رسمی در خانه گارنر دیده شده بود و عینک مشکی درشتی شبیه عینک سال 2022 خود گارنر به چشم داشت.

طبق گزارش‌ ها، جنیفر ها، همانطور که با محبت از آنها یاد می‌ شود، رابطه مثبتی با فرزندان دارند و منابع نشان می‌ دهند که آنها از درام گذشته خود عبور کرده‌ اند و محیطی هماهنگ برای فرزندان خود ایجاد کرده‌ اند.

یک منبع به دیلی میل گفت: «درام گذشته و احساسات طلاق مدت‌ هاست که از بین رفته‌ اند و همه آن‌ ها در حال انجام وظایف خود هستند. “این واقعاً یک موقعیت مشترک والدین بسیار خوشحال کننده است.”

افلک و گارنر از سال 2005 تا 2018 با هم زندگی مشترک داشتند و سه فرزند دارند: ویولت 17 ساله، سرافینا 14 ساله و ساموئل 11 ساله.

برچسب ها :

ناموجود