تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۴۷
کد خبر : 9867

جنیفر لوپز در یک ویدیو نقش کارداشیان ها را بازی می کند

جنیفر لوپز در یک ویدیو نقش کارداشیان ها را بازی می کند

جنیفر لوپز با گروهی از دوستان کایلی جنر در حال انجام بهترین کپی نقش کارداشیان است. این ستاره هالیوود در چند روز اخیر بیرون رفته است، و همکاری اخیر خود در مد با Intimissimi را جشن گرفته و لحظات زندگی خود را در لاس وگاس سپری کرده است. و در حالی که او سرش شلوغ

جنیفر لوپز با گروهی از دوستان کایلی جنر در حال انجام بهترین کپی نقش کارداشیان است. این ستاره هالیوود در چند روز اخیر بیرون رفته است، و همکاری اخیر خود در مد با Intimissimi را جشن گرفته و لحظات زندگی خود را در لاس وگاس سپری کرده است. و در حالی که او سرش شلوغ بوده، لحظاتی را برای بازسازی یک ویدیوی خنده دار اختصاص داد.

جی لو را می‌توان در این ویدئو با استسی کارانیکولائو، دوستش کارتر گرگوری، و دستیار سابقش ویکتوریا ویلاروئل، دوست کایلی مشاهده کرد. جنیفر و دوستان مشهور شان تصمیم گرفتند یک ویدیوی خنده دار که قبلا در یوتیوب در سال 2014 منتشر شده بود را با حضور شخصیت های انیمیشنی با الهام از کیم، کلویی و کورتنی کارداشیان را بازسازی کنند.

این ویدیو به سرعت مورد توجه قرار گرفت، زیرا به برخی از مکالمات خانواده مشهور در زمان خود در مورد “همراهی با کارداشیان ها” اشاره دارد. از صدای ویدیو برای ویدیو خنده دار جدید در تیک تاک خود استفاده کرد.

این ویدیوی خنده‌ دار چندین بار حتی توسط خود کارداشیان‌ ها بازسازی شده است، و کورتنی قبلاً از این صدا با بچه‌ هایش استفاده می‌ کرد. جی لو همچنین دومین ویدیوی خود را برای تیک تاک انجام داد و بهترین ژست های خود را در حالی که با دوستانش لباس می پوشید و مدلینگ می کرد، ارائه داد.

جنیفر جدا از ایجاد محتوای سرگرم کننده، لحظات مد باور نکردنی از جمله آخرین حضور ویژه اش در شاتو مارمونت در لس آنجلس را به طرفداران هدیه می دهد. این بازیگر تصمیم گرفت یک مجموعه سفید ظریف بپوشد که شامل یک دامن ماکسی همراه با یک کت شلوار زیبا بود. او با پوشیدن یک تاپ مشکی درخشان و یک گردنبند نقره ای رنگ و بوی سرگرم کننده ای به لباس خود اضافه کرد.

برچسب ها :

ناموجود