تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 13478

جنیفر لوپز و همسرش مجبور شدند BMW خود را پشت سر بگذارند

جنیفر لوپز و همسرش مجبور شدند BMW خود را پشت سر بگذارند

سلبریتی ها، آنها هم مثل ما هستند. این فقط یک آخر هفته معمولی برای جنیفر لوپز و بن افلک بود، که به نظر می رسید در حین رانندگی در اطراف لس آنجلس و گذراندن ساعاتی با کیفیت با فرزندانشان، سرافینا و اِم، کمی سرگرم هستند. با این حال، خانواده پس از مشاهده پنچر شدن لاستیک

سلبریتی ها، آنها هم مثل ما هستند. این فقط یک آخر هفته معمولی برای جنیفر لوپز و بن افلک بود، که به نظر می رسید در حین رانندگی در اطراف لس آنجلس و گذراندن ساعاتی با کیفیت با فرزندانشان، سرافینا و اِم، کمی سرگرم هستند. با این حال، خانواده پس از مشاهده پنچر شدن لاستیک مجبور به توقف خودروی خود شدند.

افلک و لوپز مجبور شدند BMW خود را پشت سر بگذارند و در طول روز شنبه بعد از ظهر خود با تعمیرکار سیار تماس بگیرند، زیرا این زوج در جستجوی لاستیک زاپاس در صندوق عقب خود از آنها عکس گرفتند و ظاهراً چیزی پیدا نکردند.

عکس‌ها نشان می‌ دهند که جنیفر به بن کمک می‌ کند تا لاستیک زاپاس را جستجو کند، اما آنها تصمیم گرفتند به جای آن با تعمیرکار سیار تماس بگیرند. خانواده پس از توقف در پیتزافروشی جانی برای صرف ناهار، در حال رانندگی به سمت خانه خود بودند، سرافینا و اِمی از داشتن یک مکالمه معمولی و خندیدن عکس گرفتند.

جنیفر یک لباس کاملا مشکی به همراه یک عینک آفتابی و یک کیف هرمس نارنجی پوشیده بود. در همین حال، بن یک لباس غیر رسمی از جمله شلوار آبی سرمه ای، پیراهن چهارخانه و کلاه آبی پوشید. و در حالی که آنها یک لحظه غیر منتظره در حین رانندگی داشتند، این امر باعث نشد که برنامه های آنها در اواخر آن شب متوقف شود.

این زوج مورد علاقه طرفداران پس از این حادثه در یک بازی لس آنجلس لیکرز شرکت کردند، در حالی که بن لباس مشابهی به تن داشت، در حالی که جنیفر شلوار جین گشاد، یک تاپ برش سفید و گوشواره های حلقه ای طلا به تن داشت. این جفت در ردیف اول نشستند و پسر بن، ساموئل، آنها را همراهی می کرد.

برچسب ها :

ناموجود