تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
کد خبر : 7871

جنیفر لوپز و عکسی که بحث را در میان طرفداران بر انگیخت

جنیفر لوپز و عکسی که بحث را در میان طرفداران بر انگیخت

جنیفر لوپز علاوه بر حرفه خود به عنوان یک خواننده و بازیگر، به خاطر ذائقه‌ اش برای مد نیز شهرت دارد، زیرا او همیشه با لباس‌ ها و ست‌ های خود درخشان به نظر می‌ رسد. با این حال، او اخیراً تصمیم گرفت تصویری کاملاً به دور از زرق و برقی که او را مشخص

جنیفر لوپز علاوه بر حرفه خود به عنوان یک خواننده و بازیگر، به خاطر ذائقه‌ اش برای مد نیز شهرت دارد، زیرا او همیشه با لباس‌ ها و ست‌ های خود درخشان به نظر می‌ رسد.

با این حال، او اخیراً تصمیم گرفت تصویری کاملاً به دور از زرق و برقی که او را مشخص می کند در رسانه های اجتماعی خود بارگذاری کند. بر عکس، او به شکلی کاملا طبیعی خود را نشان داد.

عکس بدون آرایش جی لو

جنیفر لوپز ظاهراً پس از بیدار شدن، با لباس خواب ابریشمی سبز و صورت شسته و همچنین خندان روی تخت دراز کشیده است.

“صبح بخیر و دوشنبه بخیر، هفته خوبی خواهد بود!!!” او نوشت.

“کمی انگیزه دوشنبه.”

طرفداران عکس طبیعی جنیفر لوپز را زیر سوال می برند.

با این حال، برخی از فالوور های او طبیعی بودن این تصویر را زیر سوال بردند و به این نکته اشاره کردند که جی لو برای ژست گرفتن طوری طراحی شده بود که انگار تازه از خواب بیدار شده است.

 یکی از فالوور ها سوال کرد “آیا با آرایش می خوابی؟”

یکی دیگر افزود: “زیبا است اما تصاویر واقعی تری را به ما نشان می دهد، هیچ کس با آرایش خود بیدار نمی شود.”

در این میان، عده ای دیگر نیز اشاره کردند که جی لو از فیلتری روی عکس خود استفاده کرده است.

یکی از کاربران خاطرنشان کرد: “کمی عکس روی فیلتر شما”.

با این حال، این خواننده در مورد عکس خود نیز مورد تعارف قرار گرفت و برخی دیگر می گویند سایه تیره زیر چشمان او به دلیل پاک نکردن کامل آرایش است.

کارمن الکترا نوشت: “بسیار عالی” او به خوبی شناخته شده است که این هنرمند از طرفداران مراقبت از پوست است و حتی محصولات مراقبت از پوست خود را با نام تجاری JLo Beauty دارد.

در وب سایت رسمی این سایت آمده است: “اولین کسی باشید که خط مراقبت از پوست جی لو بیوتی را امتحان می کند، از فرمول های لوکس و بی پیری که از نظر علمی اثبات شده و مورد تایید جنیفر لوپز هستند، لذت ببرید.”

برچسب ها :

ناموجود