تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
کد خبر : 9192

جنیفر لوپز و آقای همسر از لحظات عادی لذت می برند

جنیفر لوپز و آقای همسر از لحظات عادی لذت می برند

دیدن افراد مشهور مورد علاقه در خوردن غذا های معمول که اغلب ما هم دوست داریم همیشه با طراوت است. اخیراً دوربین‌ های پاپاراتزی زوج قدرتمند بن افلک و جنیفر لوپز را در حال توقف سریع در در مقابل یک مک‌ دونالد شکار کردند. تصاویر صریح نشان می‌ دهند که بن افلک سفارش می‌ دهد

دیدن افراد مشهور مورد علاقه در خوردن غذا های معمول که اغلب ما هم دوست داریم همیشه با طراوت است. اخیراً دوربین‌ های پاپاراتزی زوج قدرتمند بن افلک و جنیفر لوپز را در حال توقف سریع در در مقابل یک مک‌ دونالد شکار کردند. تصاویر صریح نشان می‌ دهند که بن افلک سفارش می‌ دهد در حالی که جی لو نمی‌ توانست در مقابل طعم یک همبرگر آبدار مقاومت کند. اگرچه جزئیات سفارش آنها نا شناخته باقی مانده است، اما شادی در چهره آنها در حین بررسی غذا های فست فود غیرقابل انکار بود.

بن افلک و جنیفر لوپز علیرغم مشغله هایشان و توجه مداوم رسانه ها، ثابت کردند که حتی افراد مشهور هم لحظاتی هوس خوردن غذا های فست فود را دارند.

دیدن این دو هنرمند هالیوود در حال خوردن مک دونالد، حسی نسبت به زندگی پر زرق و برق آن‌ ها به ارمغان می‌ آورد. این به ما یاد آوری می کند که در زیر شهرت و ثروت، آنها فقط افراد عادی هستند که از لذت های ساده زندگی مانند یک همبرگر خوب و مقداری سیب زمینی سرخ کرده لذت می برند.

رابطه بن افلک و جنیفر لوپز یک موضوع جذاب هالیوود بوده است که بیش از دو دهه پیش آغاز شد. این زوج که طرفداران آن را با محبت به عنوان “بنیفر” می شناسند، برای اولین بار در سال 2002 در صحنه فیلمبرداری فیلم “گیگلی” با هم آشنا شدند. عاشقانه طوفانی آنها به زودی تبدیل به خوراک روزنامه ها شد و حتی در سال 2002 نامزد کردند. با این حال، این نامزدی کوتاه مدت بود و آنها در نهایت راه خود را از هم جدا کردند.

به سرعت به سال 2021 برسید، و بن و جی لو دوباره عاشقانه خود را احیا کردند و موجی از شوک را در دنیای سرگرمی ایجاد کردند. اتحاد مجدد آنها باعث جنجال رسانه ای شد و طرفداران و مطبوعات مشتاقانه هر حرکت آنها را دنبال کردند. واضح بود که بنیفر بازگشته و قوی تر از همیشه است.

برچسب ها :

ناموجود