تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 11751

جنیفر لوپز و آقای همسر عشق خود را در سال نو نشان می دهند

جنیفر لوپز و آقای همسر عشق خود را در سال نو نشان می دهند

سال نو، همان بنیفر! جنیفر لوپز و بن افلک این آخر هفته شب سال نو را به عنوان یک زوج عاشق با هم گذراندند و آتش بازی تماشا کردند و عاشقانه یکدیگر را در آغوش گرفتند. صبح دوشنبه، لوپز، عکسی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در حالی که همسر خود بن

سال نو، همان بنیفر! جنیفر لوپز و بن افلک این آخر هفته شب سال نو را به عنوان یک زوج عاشق با هم گذراندند و آتش بازی تماشا کردند و عاشقانه یکدیگر را در آغوش گرفتند.

صبح دوشنبه، لوپز، عکسی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در حالی که همسر خود بن را در آغوش گرفته بود، در حالی که آنها از پنجره بیرون را نگاه می کردند تا سال 2024 را عاشقانه تر شروع کنند.

در این ویدئو، افلک را می‌ توان دید که کت بلیزر سفید پوشیده و بازوی خود را دور کمر لوپز قرار داده است، در حالی که لوپز دست خود را دور شانه‌ اش حلقه کرده است. این کلیپ که موسیقی متن آن توسط مارک کوهن “همراه واقعی” پخش شده است، دو همراه را در حال لذت بردن از یک نمایش نور در بیرون نشان می دهد در حالی که لوپز یک لباس پولک دار خیره کننده را به تن می کند.

سال جدید و خود فصل تعطیلات، یکی دیگر از کتاب‌های لوپز و افلک است که در ژوئیه 2022 ازدواج کردند. این دو با گذراندن تعطیلات به عنوان یک زوج عاشق و ارائه نگاه های پشت صحنه به طرفداران غریبه نیستند.

لوپز اخیراً در مصاحبه ای با مجله ووگ به اشتراک گذاشت که افلک “از من می خواهد ارزش خود را درک کنم و ارزش خود را بدانم” در حالی که آنها دومین سال ازدواج خود را طی می کنند. او در آن زمان گفت: «من حتی راحت‌ تر احساس می‌ کنم، که باعث می‌ شود حتی زیباتر از آنچه تا به حال در کنار دیگران احساس کرده‌ ام، را احساس کنم.

این زوج اولین سالگرد ازدواج خود را در ماه ژوئیه جشن گرفتند و در حال رفتن به شام ​​در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، نقطه داغ جورجیو بالدی به مناسبت این تاریخ دیده شدند. لوپز همچنین سالگرد خود را با افلک با آهنگی با عنوان “سفر نیمه شب به وگاس” در اشاره به عروسی غافلگیر کننده این زوج در سال 2022 در لاس وگاس جشن گرفت.

برچسب ها :

ناموجود