تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
کد خبر : 10177

جنیفر لوپز و آقای همسر روی فرش قرمز می درخشیدند

جنیفر لوپز و آقای همسر روی فرش قرمز می درخشیدند

جشن سالانه گالا فیلم هنری LACMA یک مراسم پر ستاره در شنبه شب بود. جنیفر لوپز، بن افلک، کیم کارداشیان، کیانو ریوز و سلما هایک از جمله نام‌های بزرگی بودند که در این رویداد سالانه که در موزه هنر لس آنجلس برگزار شد، حضور داشتند. لوپز و افلک با هم روی فرش قرمز گالا ظاهر

جشن سالانه گالا فیلم هنری LACMA یک مراسم پر ستاره در شنبه شب بود. جنیفر لوپز، بن افلک، کیم کارداشیان، کیانو ریوز و سلما هایک از جمله نام‌های بزرگی بودند که در این رویداد سالانه که در موزه هنر لس آنجلس برگزار شد، حضور داشتند.

لوپز و افلک با هم روی فرش قرمز گالا ظاهر شدند و لوپز یک لباس گوچی با جزئیات توری شفاف و گردنبند قرمز رنگ پوشیده بود، در حالی که افلک با لباس تاکسیدو گوچی مشکی پوشیده بود جنیفز لوپز و بن افلک روی فرش قرمز می درخشیدند.

کارداشیان، 43 ساله، با یک لباس مجلسی بدون بند صورتی تند و دستکش های اپرا مشکی پوشیده شده بود، زرق و برق قدیمی را انتخاب کرد.

ریوز در کنار ، گرانت برای مراسم امسال لباس‌ های مشکی رنگی را انتخاب کرد، در حالی که ریوز در لباس مشکی شیک، این هنرمند تجسمی بود.

گالا فیلم هنری LACMA امسال توسط گوچی و هنرمند ارجمند جودی باکا و فیلمساز تحسین شده دیوید فینچر ارائه شد و ستارگان زیادی در آن حضور داشتند.

سلما هایک، در این مراسم خوش درخشید و با یک لباس مجلسی پولک‌ دار صورتی متالیک همراه با همسرش فرانسوا هانری پینو وارد شد و مو هایش را با موج‌ های باز به یک طرف پوشیده بود.

این مراسم مجموعه ای پر ستاره از شرکت کنندگان مشهور نیز شامل بیلی آیلیش، کتی و پاریس هیلتون، هایدی کلوم، اندرو گارفیلد، جودی کامر، برد پیت، جین فوندا، دیزی ادگار جونز، جسیکا چستین، مونیک مک ویلیامز، جان هام، جین فوندا، لورا هریر، پدرو پاسکال و کرستن بود.

لئوناردو دی کاپریو برنده اسکار برای دوازدهمین سال متوالی رئیس مشترک این مراسم بود.

LACMA در وب‌سایت خود می‌ گوید: «درآمد حاصل از جشن سالانه فیلم هنری صرف تعهد ابتکار LACMA برای مرکزی‌ تر کردن فیلم در برنامه‌ های سرپرستی موزه می‌ شود و در عین حال مأموریت گسترده‌ تر LACMA را تأمین مالی می‌ کند.

این شامل نمایشگاه‌ها، خرید ها، و برنامه‌ های آموزشی، علاوه بر نمایش‌ هایی است که تلاقی هنر و فیلم را بررسی می‌ کنند.

برچسب ها :

ناموجود