تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۲
کد خبر : 9974

جنیفر لوپز و آقای همسر در قرار عاشقانه خیره کننده بودند

جنیفر لوپز و آقای همسر در قرار عاشقانه خیره کننده بودند

بن افلک و جنیفر لوپز برای یک شب ملاقات لباس پوشیدند! این زوج روز شنبه برای شرکت در جشن تولد دوستشان پیا میلر در لس آنجلس بیرون آمدند، جایی که آنها در خارج از محل برگزاری مراسم دست به دست هم دیده شدند. برای این مناسبت، لوپز، یک کت ترنچ سفید روی لباس سبز لیمویی

بن افلک و جنیفر لوپز برای یک شب ملاقات لباس پوشیدند! این زوج روز شنبه برای شرکت در جشن تولد دوستشان پیا میلر در لس آنجلس بیرون آمدند، جایی که آنها در خارج از محل برگزاری مراسم دست به دست هم دیده شدند.

برای این مناسبت، لوپز، یک کت ترنچ سفید روی لباس سبز لیمویی براق خود و کفش‌ های پاشنه بلند همسان خود پوشید که آن را با یک رنگ طلایی متالیک ست کرد. افلک برای استایل خود یک کت و شلوار مخملی تیره با پیراهن سفید باز شده در یقه و کت و شلوار قهوه ای تیره انتخاب کرده بود.

لوپز این عکس‌ های جدیدی که در طول شب گرفته شده است را روز یکشنبه در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، و ظاهر مهمانی شیک خود را نشان داد.

او پست را با یک شکلک قلب سفید شرح داد: “شب قرار عاشقانه”

این زوج قبلاً در حال لذت بردن از یک شب با هم در باشگاه نعناع فلفلی در لس‌ آنجلس در 17 اکتبر دیده شده بودند. هر دو شیک‌ ترین لباس‌ های خود را پوشیده بودند و لوپز با یک کت خرس عروسکی سفید و شلوار جین گشاد و افلک با کت و شلواری کاملا مشکی به شکلی معمولی استایل خود را شیک نگه داشته بودند.

در ماه اوت، این دو سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند. آنها در 21 آگوست 2022، یک ماه پس از ازدواج رسمی در لاس وگاس، مراسمی در جورجیا با دوستان و خانواده برگزار کردند.

لوپز این نقطه عطف را با عکسی در کنار افلک در حال بوسیدن زیر طاق چوبی در حالی که آتش بازی آسمان را روشن می کرد، به اشتراک گذاشت.

این بازیگر و خواننده پیش از انتشار برخی از اشعار آهنگ خود به نام Dear Ben II در اینستاگرام شروع کرد: «یک سال پیش امروز …».

«بن عزیز، اینجا تنها نشسته ام. به حلقه ام نگاه می کنم. احساس غرق شدن. این باعث می شود که بخواهم آواز بخوانم. چطور به اینجا رسیدیم ای وای. این زندگی من است…»

برچسب ها :

ناموجود