تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 9637

جنیفر لوپز و آقای همسر در شب پاییزی شیک به نظر می رسیدند

جنیفر لوپز و آقای همسر در شب پاییزی شیک به نظر می رسیدند

جنیفر لوپز و بن افلک شیک ترین زوج این هالیوود به نظر می رسند. روز سه شنبه، این زوج در لس آنجلس در حال لذت بردن از یک شب در باشگاه Peppermint از آنها عکس گرفتند و آنها زیبا ترین لباس های پاییزی خود را برای این مناسبت پوشیدند. جنیفر با کت خرس عروسکی سفید

جنیفر لوپز و بن افلک شیک ترین زوج این هالیوود به نظر می رسند. روز سه شنبه، این زوج در لس آنجلس در حال لذت بردن از یک شب در باشگاه Peppermint از آنها عکس گرفتند و آنها زیبا ترین لباس های پاییزی خود را برای این مناسبت پوشیدند.

جنیفر با کت خرس عروسکی سفید که دارای یک یقه دراماتیک و کمربند لاغری است که دور پارچه مخملی بسته شده بود، بسیار شیک به نظر می رسید.

ظاهر لوپز به دلیل داشتن شلوار جین گشاد، کفش‌ های پاشنه دار دیسکوی سفید و عینک‌ آفتابی با قاب مربع بزرگ، کمی ذوق دهه ۷۰ داشت. او مو های دلپذیر خود را در امواج شل و حجیم نگه می داشت.

در همین حال، بن افلک، استایل آرام‌ تر را انتخاب کرد و شب را در یک کت و شلوار تمام مشکی و یک پیراهن دکمه‌ دار، ژاکت و شلوار سپری کرد. او ظاهر خود را با یک جفت کفش مشکی کلاسیک کامل کرده بود.

لوپز و افلک اخیراً پروژه های خود را دنبال کرده اند.

جنیفر مشغول ساختن مهارت خود در مدلینگ در کمپین های مد و حضور در هفته مد نیویورک بوده است، در حالی که بن به عنوان سخنگوی دانکین محتوای دلپذیری ارائه می دهد.

آگوست گذشته، این زوج در سالگرد ازدواج یک ساله خود از مراسم عظیمشان با دوستان و خانواده در جورجیا در 21 اوت 2022 خبر ساز شدند.

لوپز این نقطه عطف را در اینستاگرام گرامی داشت و عکس‌ های جدیدی از پشت صحنه مراسم عروسی خود و افلک را به اشتراک گذاشت که عروس را در سه لباس عروسی سفارشی رالف لورن نشان می داد.

لوپز زیر این عکس‌ های عاشقانه نوشت: «یک سال پیش همین امروز…». او سپس برخی از اشعار آهنگ جدید خود “Dear Ben Part II” را فاش کرد.

برچسب ها :

ناموجود