تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
کد خبر : 9863

جنیفر لوپز و آقای همسر بسیار عاشق به نظر می رسیدند

جنیفر لوپز و آقای همسر بسیار عاشق به نظر می رسیدند

عشق جنیفر لوپز و بن افلک روشن است حتی در فصل ترسناک! طبق یک ویدیوی منتشر شده که در 23 اکتبر از طریق X به اشتراک گذاشته شد، زوج هالیوودی در حال بوسیدن و بغل کردن در پچ کدو تنبل تینا در شرمن اوکس، کالیفرنیا دیده شدند. در حالی که در حال گفتگوی عمیق بودند

عشق جنیفر لوپز و بن افلک روشن است حتی در فصل ترسناک! طبق یک ویدیوی منتشر شده که در 23 اکتبر از طریق X به اشتراک گذاشته شد، زوج هالیوودی در حال بوسیدن و بغل کردن در پچ کدو تنبل تینا در شرمن اوکس، کالیفرنیا دیده شدند. در حالی که در حال گفتگوی عمیق بودند قبل از اینکه سریع بینی او را بوسید.

در پس‌ زمینه ویدیو به نظر می‌ رسد که فرزند جنیفر، اِمی، با یک ژاکت قرمز و شلوار جین دیده می شود. به گزارش Entertainment Tonight، در حالی که در میان جمعیت زیادی برای صحبت کردن، جنیفر و بن “بسیار عاشق به نظر می رسیدند”.

یکی از شاهدان عینی به این رسانه گفت: «جنیفر خیلی خوب بود و به او پیشنهاد دادم که با دخترم که او را دوست دارد، عکس بگیرد. شاهد عینی دوم به این رسانه گفت که بازیگران جیگلی «مانند هر خانواده دیگری در آنجا قدم می زدند. به نظر می رسید که خوش می گذرانند.

آنها هر دو بسیار مهربان و بسیار دوستانه بودند.»

جنیفر و بن ترجیح می‌ دهند زندگی شخصی خود را خصوصی نگه دارند، اما از لذت بردن از تنهایی در جمع یا بردن فرزندان خود به ماجراجویی نمی‌ ترسند. بن سه فرزندش به نام های ویولت، سرافینا و ساموئل را با همسر سابق جنیفر گارنر به اشتراک دارد.

فرزندان بن و جنیفر از زمانی که این دو مرغ عشق در تابستان 2022 ازدواج کردند، سبک زندگی ترکیبی خانوادگی را پذیرفته اند. از سفر های جاده ای بین المللی گرفته تا انجام کار های ساده با هم،جنیفر و بن به عنوان والدین فداکار، آن ها را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهند.

در واقع، جنیفر از بچه‌ هایش الهام گرفت تا نقش اصلی‌ اش را در فیلم «مادر» نتفلیکس، که اوایل امسال منتشر شد، به تصویر بکشد. جنیفر در حالی که در ماه ژوئن با ووگ مکزیک صحبت می کرد، فاش کرد که از شخصیت خود الهام گرفته است تا نحوه تربیت فرزندانش را در حال حاضر که بالغ شده اند دوباره ارزیابی کند.

«این یک رابطه بسیار متفاوت است که باید آن را توسعه دهید. و من و فرزندانم در مورد آن صحبت می کنیم.» جنیفر گفت. و فکر می‌ کنم انجام فیلم «مادر»، واقعاً به من کمک کرد که بیش از حد آن را تحلیل کنم، زیرا وقتی زندگی خود را انجام می‌ دهید، واقعاً آن را تجزیه و تحلیل نمی‌ کنید، اما وقتی روی یک شخصیت کار می‌ کنید، عمیق‌ تر می‌ شوید. آنچه آنها از سر می گذرانند.»

جنیفر سپس از خود پرسید: “چگونه از رابطه مادر و فرزند به رابطه بزرگسالی با فرزندان خود می روید؟ بقیه زندگی ما چگونه خواهد بود؟ آیا آنها چیزها را از من پنهان می کنند یا ما می خواهیم باز و آماده باشیم؟» و افزود که «همه این سؤالات در ذهن او است» در حالی که او به بزرگ کردن دوقلو هایش ادامه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود