تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
کد خبر : 6927

جنیفر لوپز هنگام اجرای آهنگ در ایتالیا شگفت انگیز به نظر می رسد

جنیفر لوپز هنگام اجرای آهنگ در ایتالیا شگفت انگیز به نظر می رسد

جنیفر لوپز در تعطیلات در حال آواز خواندن است. این بازیگر و نوازنده 54 ساله، شنبه شب در حال اجرای چند آهنگ موفق خود در مقابل جمعیت پر جنب و جوش در Taverna Anema e Core در کاپری ایتالیا دیده شد. استایل جنیفر لوپز هنگام اجرای آهنگ در رستوران ایتالیایی شگفت انگیز به نظر می

جنیفر لوپز در تعطیلات در حال آواز خواندن است. این بازیگر و نوازنده 54 ساله، شنبه شب در حال اجرای چند آهنگ موفق خود در مقابل جمعیت پر جنب و جوش در Taverna Anema e Core در کاپری ایتالیا دیده شد. استایل جنیفر لوپز هنگام اجرای آهنگ در رستوران ایتالیایی شگفت انگیز به نظر می رسد. و شور هیجان زیادی در میان حاضران وجود داشت.

لوپز با یک لباس پولک‌ دار نقره‌ ای لبخند می‌ زد و برای نمایش بداهه‌ اش کمربند را روی میکروفون می‌ بست و تنبور را تکان می‌ داد.

او همچنین قبل از رفتن به یک کلوپ شبانه در ساعت 11:30 شب برای صرف شام در رستوران Aurora بیرون رفته بود. و تا ساعت 1:30 بامداد یکشنبه هم آنجا بود.

همانطور که در ویدیوی تلفیقی از سفر او که جمعه در اینستاگرام آپلود شده است، جنیفر از تعطیلات ایتالیایی خود لذت می برد.

این کلیپ با سلفی‌ هایی آغاز می‌ شود که لوپز از گروه شیک خود برای آن روز گرفته است، که شامل یک لباس گلدار بند دار با یک تاپ و دامن شیک است.

در حالی که «Mambo Italiano» دین مارتین در پس‌ زمینه ویدیو پخش می‌ شود، لوپز در رستورانی واقع در نرانو، دهکده ماهیگیری در ساحل آمالفی، منظره ساحلی را نشان می‌ دهد.

او قبل از اینکه غذای ایتالیایی را بخورد، ناهار خود را با دوستانش مستند می‌ کند و با لهجه به دوربین می‌گوید: «این یک راویولی اسپاگتی است».

بلافاصله پس از آن، دوربین لوپز را نشام می دهد که موهایش را بالا گرفته و سرش را به عقب تکیه داده و از یک چنگال اسپاگتی لذت می‌ برد.

چند ساعت قبل از پست ناهار خود، لوپز همچنین ویدیویی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌ دهد او در حال سوار شدن بر قایق از بطری نوشیدنی برند دلولا در لیوان است.

جنیفر لوپز که ماه گذشته تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت، روز جمعه در جزیره ایتالیا با لباسی به همان اندازه شیک هنگام خرید مشاهده شد.

برچسب ها :

ناموجود