تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 10568

جنیفر لوپز مینیمال ترین مانیکور پاییزی را پوشیده است

جنیفر لوپز مینیمال ترین مانیکور پاییزی را پوشیده است

علاقه جنیفر لوپز به مانیکور طبیعی یکی از ثابت ترین موارد در زندگی خیلی ها در این مرحله است. این یک رابطه عاشقانه است که همیشه به نوک انگشتان او راه پیدا می کند.از “ناخن های دختر ثروتمند” تا “ناخن های آب و هوای ژاکتی” با رنگ خاکستری، و برداشت او از ناخن های براق

علاقه جنیفر لوپز به مانیکور طبیعی یکی از ثابت ترین موارد در زندگی خیلی ها در این مرحله است. این یک رابطه عاشقانه است که همیشه به نوک انگشتان او راه پیدا می کند.از “ناخن های دختر ثروتمند” تا “ناخن های آب و هوای ژاکتی” با رنگ خاکستری، و برداشت او از ناخن های براق طبیعی. با این حال، جدیدترین مانیکور او، ملایم ترین ظاهر ناخن اوست که تا به حال پوشیده است.

در 21 نوامبر، مانیکوریست جی لو، تام باچیک، تصویری را منتشر کرد که در آن مانی که او برای این ستاره خلق کرده بود به نمایش گذاشت و این ظاهر را مانیکور بژ درخشان نامید. لوپز این مانیکور بژ را با یک لباس به همان رنگ هماهنگ با پوست و مو و آرایش زیبا ست کرد.

ناخن هایش قد متوسط و رنگ بژ داشت. ناخن‌ هایش چند درجه روشن‌ تر از رنگ پوست واقعی‌ اش بود، ناخن‌ هایش بیشتر یاد آور رگه‌ های بلوند در موهای قهوه‌ ای‌ اش بود، و تقریباً دقیقاً با لباسش مطابقت داشت.

اگر بخواهیم حدس بزنیم، چیزی که اینها را برای وگاس عالی می‌ کند، زیبایی فراگیر لباس او است که از سایه‌ های مختلف طبیعی و قهوه‌ ای تشکیل شده است. جلوه بدنه لباس او نیز به این حال و هوا افزوده شده است موادی شبیه اسپندکس با یک قلاب غول پیکر که مستقیماً از گردن او به سمت زمین می رود و جزئیات گلدار روی یقه وجود دارد.

زیر موهای بلند، حجیم و موج دارش، زرق و برق او نشسته بود. پوست او مات، برنزی و حجاری شده بود. چشمانش روی خط آب بالا و پایین تیره بود، با لب هایی به رنگ صورتی براق.

خوشبختانه شما، نیازی نیست که به لاس وگاس بروید یا باچیک را به عنوان مانیکوریست انتخاب کنید تا این ظاهر را به شما بدهد، همانطور که این هنرمند مشهور ناخن در کپشن اینستاگرام خود همه جزئیات را ارائه داده است.

بهترین تمرین این است که قبل از اینکه کوتیکول های خود را با روغن به عقب برانید، لاک های باقی مانده را با لاک پاک کن پاک کنید. پس از پاک کردن، ناخن های خود را به شکل و طول دلخواه خود ببرید و سوهان بزنید. یا همان کاری را که باچیک انجام داد را انجام دهید و نوک های مانند ژل ایکس مایز را انتخاب کنبد و بدون در نظر گرفتن، پس از آن باید سطح ناخن هایتان را تخت و صاف کنید و کت پایه مورد علاقه خود را بمالید.

پس از آن، نوبت به رنگ می رسد. باچیک از ژل کولور برای ساختن ناخن های جنیفر لوپز استفاده کرد. با این حال، با یک گزینه غیر ژل،هم می شود اینکار را انجام دهید.

تنها چیزی که باقی می‌ ماند یک کت از تاپ کت مورد علاقه‌ تان و یک عدد روغن ناخن برای سلامتی است و شما آماده برای یک مانیکور بژ درخشان خواهید بود.

برچسب ها :

ناموجود