تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
کد خبر : 9106

جنیفر لوپز فاش کرد که چطور من جدیدش را در آغوش گرفت

جنیفر لوپز فاش کرد که چطور من جدیدش را در آغوش گرفت

جنیفر لوپز در مورد روند زایمان و تأثیر آن بر عزت نفس او  در آن زمان صحبت می کند. لوپز در حین حضور در جوایز زیبایی روز، جایزه ای را به مربی خود، تریسی اندرسون، اهدا کرد و تأثیری را که او در سال هایی که با هم کار می کردند بر فیزیک و عزت

جنیفر لوپز در مورد روند زایمان و تأثیر آن بر عزت نفس او  در آن زمان صحبت می کند. لوپز در حین حضور در جوایز زیبایی روز، جایزه ای را به مربی خود، تریسی اندرسون، اهدا کرد و تأثیری را که او در سال هایی که با هم کار می کردند بر فیزیک و عزت نفس او گذاشت، به اشتراک گذاشت.

لوپز جایزه دستاورد برجسته در تناسب اندام را به اندرسون اعطا کرد و فاش کرد که این دو در سال 2008، پس از اینکه لوپز دوقلو هایش مکس و اِمی را به دنیا آورد، با هم آشنا شدند. لوپز گفت: «اخیراً در حال تأمل زیاد بوده‌ ام و نسخه‌ های گذشته‌ ام را دوباره مرور می‌ کنم تا کاملاً من اکنون را در آغوش بگیرم.

و من به یاد می آورم که چقدر از تریسی الهام گرفته ام و او مرا تشویق کرده است که در طول سال ها از هر نسخه از بدنم تجلیل کنم و همچنان که زندگی و نیازهایم تغییر کرده است، به پیشرفت خود ادامه دهم.

من تریسی را بلافاصله پس از تولد دوقلو هایم ملاقات کردم. زمانی با او تماس گرفتم که احساس نا امنی و نا مطمئنی می‌ کردم، به این فکر می‌ کردم که آیا می‌ توانم به حالت قبل بر گردم. همانطور که بیشتر مادران تازه زایمان کرده که به آن فکر می کنند.

لوپز گفت: “او وارد زندگی من شد و به من کمک کرد تا من جدید را در آغوش بگیرم و به من کمک کرد تا باشم و بفهمم که می توانم قوی تر از همیشه باشم.”

نگاه جنیفر لوپز به جوایز

لوپز در مراسم اهدای جوایز خیره کننده به نظر می رسید و لباس سفید باخ مای با یقه ای کشیده و چند گل صورتی بر روی آن چاپ شده بود. او ظاهر خود  را با اکسسوری‌ های همسان، از جمله کیف پول صورتی و کفش‌ های پاشنه بلند تکمیل کرد. چند جواهرات طلایی هم داشت. لوپز تصویری را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: «تبریک می‌گویم، تریسی».

برچسب ها :

ناموجود