تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 12642

جنیفر لوپز فاش کرد چطور لباس عروسی خود را انتخاب کرده است

جنیفر لوپز فاش کرد چطور لباس عروسی خود را انتخاب کرده است

جنیفر لوپز در مورد یکی از لباس هایی که در مراسم عروسی خود در لاس وگاس در ژوئیه 2022 با بن افلک پوشیده بود، صحبت می کند. پس از اینکه او در خبرنامه خود جی لو نوشت که با یک لباس قدیمی که از قبل در خانه داشته است ازدواج کرده است، طرفدارانش در مورد

جنیفر لوپز در مورد یکی از لباس هایی که در مراسم عروسی خود در لاس وگاس در ژوئیه 2022 با بن افلک پوشیده بود، صحبت می کند. پس از اینکه او در خبرنامه خود جی لو نوشت که با یک لباس قدیمی که از قبل در خانه داشته است ازدواج کرده است، طرفدارانش در مورد این لباس غوغا کردند.

در یک مصاحبه ویدیویی با ورایتی که روز سه‌ شنبه منتشر شد، لوپز به طرفدارانش گفت که این همان لباس عروسی نیست که او در سال 2004 پوشیده بود، همانطور که برخی حدس می‌ زدند، یا هیچ یک از فیلم‌ های قبلی او.

این خواننده و بازیگر 54 ساله به این روزنامه گفت: “نه، این درست نیست.” “کاش اینطور بود. کاش آن لباس را داشتم. آن لباس را ندارم. نه، این یک لباس متفاوت بود که من داشتم.”

لوپز توضیح داد : این لباس عروسی را در خانه ام داشتم. و وقتی آن لحظه تصمیم گرفتیم که در آن روز ازدواج کنیم، من فقط یک لباس داشتم.» او گفت. “این از یک فیلم نیست. من هرگز آن را در یک فیلم نپوشیدم.”

این زوج عصر سه‌ شنبه برای اولین نمایش این من هستم. حالا: داستان عشق در لس‌ آنجلس با هم بیرون رفتند، که لوپز می‌ گوید داستان عشق واقعی او با افلک برانگیخته شده است.

 او به یاد می آورد من می‌ گفتم: «من نمی‌ نویسم، این کار را نمی‌ کنم.» و شوهرش به او گفته بود «تو می‌ نویسی، می‌ نویسی، کارگردانی می‌ کنی، تولید می‌ کنی، طراحی رقص، همه کار ها را انجام می‌ دهی.» شروع به قدم گذاشتن در آن، شروع به مالکیت کمی از آنچه هستی کن».

برچسب ها :

ناموجود