تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 5889

جنیفر لوپز در اولین سالگرد ازدواج برای آقای همسر درخشید

جنیفر لوپز در اولین سالگرد ازدواج برای آقای همسر درخشید

جنیفر لوپز و بن افلک اولین سال ازدواج خود را از زمان ازدواج در مراسم صمیمی خود در لاس وگاس با رفتن به یک قرار شیرین در روز یکشنبه، 16 جولای جشن گرفتند. بن 50 ساله و جنیفر، 53 ساله، یک سال پس از ازدواج خود نشان دادند که عشق آنها همچنان قوی است. جی

جنیفر لوپز و بن افلک اولین سال ازدواج خود را از زمان ازدواج در مراسم صمیمی خود در لاس وگاس با رفتن به یک قرار شیرین در روز یکشنبه، 16 جولای جشن گرفتند. بن 50 ساله و جنیفر، 53 ساله، یک سال پس از ازدواج خود نشان دادند که عشق آنها همچنان قوی است.

جی لو یک مینی لباس سفید با یک تاپ نیمه براق پوشیده بود. این لباس با بدلیجات در طرحی ظریف تزئین شده بود که در فلش دوربین های پاپاراتزی می درخشید. بن لباس تمام مشکی پوشیده بود. او استایل همسرش را به خوبی تکمیل کرد،آنها پس از یک دوره عاشقانه دور از بچه ها از غذاخوری خارج شدند.

در حالی که جنیفر و بن دو مراسم عروسی داشتند، عروسی لاس وگاس بسیاری از طرفداران را در جولای 2022 شگفت زده کرد. این عروسی تنها سه ماه پس از نامزدی آنها در آوریل برگزار شد. جنیفر لوپز فاش کرد که آنها در یک مراسم صمیمی در خبرنامه خود در J.Lo عهد و پیمان خود را رد و بدل کرده اند.

جی لو : ما آن را انجام دادیم. عشق زیبا است. عشق مهربانی است. و معلوم شد عشق صبور است. او نوشت این بهترین عروسی ممکنی بود که می توانستیم تصور کنیم. ما مدت‌ها پیش رویای آن را داشتیم و در نهایت بسیار طولانی، به حقیقت پیوست.

از زمان ازدواج، جنیفر در مصاحبه ای در ژانویه در برنامه Jimmy Kimmel Live نشان داد که چگونه عروسی آنها در وگاس خودجوش بوده است. او فاش کرد که ستاره خوب ویل هانتینگ این پیشنهاد را در حین بحث در مورد برنامه های عروسی مطرح کرده است. او گفت: «به تمرین برو، وقتی برگشتی، همه چیز را آماده می‌کنم». سه تا از بچه‌های ما در کمپ بودند و دو نفر با ما بودند، و او می‌گوید: «آنها شاهد ما خواهند بود، بیا برویم، امشب این کار را انجام می‌دهیم.» و ما انجام دادیم. شگفت انگیز بود. بهترین شب بود.»

پس از اینکه این زوج در لاس وگاس به هم پیوستند، این زوج یک جشن 3 روزه بسیار بزرگتر با مراسمی برای خانواده و دوستان در جورجیا در 20 آگوست 2022 برگزار کردند. جشن های آخر هفته شامل لباس های شگفت انگیز جی لو بود. و تعداد زیادی مهمان مشهور و ستاره. برخی از ستارگانی که برای تبریک به این زوج شرکت کردند عبارتند از جین فوندا، جیمی کیمل، رنی زلوگر، و البته مت دیمون.

اولین سالگرد ازدواج این زوج مطمئناً هیجان‌انگیز است، زیرا داستان عشق این زوج 20 سال طول می‌کشد (اگرچه شکاف‌های بسیار زیادی وجود داشت). این زوج ابتدا از سال 2002 تا 2004 با هم در ارتباط بودند و حتی در سال 2003 نامزد کردند.

پس از جدایی آنها در سال 2004، بن با جنیفر گارنر ازدواج کرد که با او سه فرزند دارد: ویولت، سرافینا و ساموئل. این جفت از سال 2005 تا 2018 با هم بودند. جی لو با مارک آنتونی ازدواج کرد که دوقلوهای مکس و اِمی را با او به اشتراک گذاشت. آنها در سال 2004 ازدواج کردند اما در سال 2014 از هم جدا شدند.

حدود 17 سال پس از لغو اولین نامزدی خود، بن و جی لو رابطه خود را در آوریل 2021 احیا کردند. از زمان ازدواج، جی لو آشکارا در مورد اینکه چگونه از لغو ازدواج خود با بن در 20 سال پیش پشیمان شده بود، صحبت کرد. “خیلی استرس زا بود. نمی‌دانم شما بچه‌ها این را می‌دانید یا نه، اما 20 سال پیش، قرار بود با هم ازدواج کنیم، و همه چیز در آن زمان به هم ریخت.

برچسب ها :

ناموجود