تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۰
کد خبر : 7007

جنیفر لوپز زیبایی طبیعی خود را در ویدیوی بدون آرایش نشان می دهد

جنیفر لوپز زیبایی طبیعی خود را در ویدیوی بدون آرایش نشان می دهد

جنیفر لوپز زیبایی همیشگی خود را به رخ می کشد! این بازیگر و خواننده که اخیراً تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت روز دوشنبه یک ویدیو بدون آرایش به اشتراک گذاشت و در حالی که روال مراقبت از پوست خود را برای طرفداران توضیح می داد. لوپز در یک حمام سفید بزرگ در حالی

جنیفر لوپز زیبایی همیشگی خود را به رخ می کشد! این بازیگر و خواننده که اخیراً تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت روز دوشنبه یک ویدیو بدون آرایش به اشتراک گذاشت و در حالی که روال مراقبت از پوست خود را برای طرفداران توضیح می داد.

لوپز در یک حمام سفید بزرگ در حالی که یک لباس صورتی خاکستری به تن داشت گفت: «من تازه روز تولد داشتم… و احساس بهتری از همیشه دارم!

او ادامه داد “من دارم آماده میشم. من، چهره طبیعی، بدون آرایش و محصولات زیبایی جی لو که هر روز استفاده می کنم، را به شما نشان می دهم.

این خواننده قبل از اینکه سرم جی لو گوست را روی صورتش بمالد، گفت: “در اینجا، برای هر کسی که مثل “جی لو از محصولات خودش روی پوستش استفاده نمی کند…”

 او به طرفداران توصیه کرد : من از اوایل دهه 20م هر روز کرم ضد آفتاب می زدم. شما باید از سنین پایین شروع کنید،”.

لوپز پس از تکمیل روتین مراقبت از پوست خود اضافه کرد: «در این ویدیو هیچ فیلتر و روتوشی وجود ندارد. به آن نگاه کن! خداحافظ، دوستت دارم» در حالی که او دست تکان می داد.

آخرین ویدیوی لوپز پس از آن منتشر شد که او در تعطیلات در ایتالیا در شنبه شب در مقابل جمعیتی پر جنب و جوش در Taverna Anema e Core در کاپری به تصویر کشیده شد.

لوپز در این نمایش بداهه با روحیه شاد ظاهر شد و یک لباس مینی پولک نقره ای پوشیده بود و مجموعه ای از آهنگ های خود را می خواند. اوایل همان شب، او قبل از رفتن به یک کلوپ شبانه تا ساعات اولیه صبح یکشنبه در رستوران Aurora شام خورد.

جی لو همچنین ویدیوی تلفیقی از خود در حال لذت بردن از تعطیلات ایتالیایی خود را در روز جمعه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود