تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر : 12883

جنیفر لوپز دوقلوهایش را با یک هدیه ویژه برای تولد غافلگیر کرد

جنیفر لوپز دوقلوهایش را با یک هدیه ویژه برای تولد غافلگیر کرد

جنیفر لوپز یک مادر مهربان است! این ستاره 54 ساله هالیوود که به تازگی فیلم جدید خود با نام این من هستم را اکران کرده است. لحظه ای از تور تبلیغاتی خود را برای جشن گرفتن تولد دوقلوهایش، مکس و اِمی، با یک هدیه ویژه، حالا که این جفت 16 ساله می شوند، فرزندانش را

جنیفر لوپز یک مادر مهربان است! این ستاره 54 ساله هالیوود که به تازگی فیلم جدید خود با نام این من هستم را اکران کرده است. لحظه ای از تور تبلیغاتی خود را برای جشن گرفتن تولد دوقلوهایش، مکس و اِمی، با یک هدیه ویژه، حالا که این جفت 16 ساله می شوند، فرزندانش را سورپرایز می کند.

لوپز برای هدیه ویژه تصمیم گرفت دو فرزندش را به ژاپن ببرد تا آنها با نزدیک ترین دوستان و اعضای خانواده جشن تولد بگیرند. جی لو خاطره انگیز ترین لحظات سفر خود را با اشتراک گذاری چند عکس و کلیپ از اوقات خوش خود ثبت کرد.

جنیفر در یکی از کلیپ های منتشر شده در اینستاگرام می گوید: “من هرگز مکس را اینقدر هیجان زده ندیده ام.” “من هرگز خودم را اینقدر هیجان زده ندیده بودم.” این خانواده شاد در زمانی که در ژاپن بودند، فعالیت های سنتی انجام دادند و در کنار هم به گشت و گذار و لذت بردن از غذا های سنتی پرداختند.

یکی از کلیپ ها نشان می دهد که جی لو یک کیمونو پوشیده و عکس گرفته است. یک کلیپ دیگر خانواده را در یک نمایشگاه موزه نشان می‌ دهد، و حتی لحظه‌ ای را به خرید می‌ روند، امی که در کنار یکی از شخصیت‌ های سریال محبوب «One Piece» ژست گرفته و مکس در کنار یک نقاشی دیواری Dragonite ژست گرفته است.

خانواده همگی لبخند می زدند که با هم غذا می خوردند و اِمی در حال بازی با چند خوک کوچک دیده می شد. جنیفر در اینستاگرام خود نوشت: “تولد نارگیل من مبارک، دوستت دارم.” این ویدئو با یک شام جشن تولد و دو کیک تولد برای این جفت به پایان می رسد.

برچسب ها :

ناموجود