تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
کد خبر : 11431

جنیفر لوپز در کنار دوقلو هایش مکس و اِمی زیبا به نظر می رسد

جنیفر لوپز در کنار دوقلو هایش مکس و اِمی زیبا به نظر می رسد

جنیفر لوپز به خاطر خاطراتی که با بچه های نوجوانش ساخته است سپاسگزار است و در تصاویر کنار هم بسیار زیبا به نظر می رسند. لوپز، با نگاهی به تور جهانی 2012 “Dancing Again” در گفتگو با Travel Leisure، گفت که یکی از بهترین قسمت ها این بود که دوقلو های مکس و اِمی را

جنیفر لوپز به خاطر خاطراتی که با بچه های نوجوانش ساخته است سپاسگزار است و در تصاویر کنار هم بسیار زیبا به نظر می رسند. لوپز، با نگاهی به تور جهانی 2012 “Dancing Again” در گفتگو با Travel Leisure، گفت که یکی از بهترین قسمت ها این بود که دوقلو های مکس و اِمی را که در آن زمان 4 ساله بودند، همراه خود بیاورند.

او به این نشریه گفت: «این به بچه ها این فرصت را داد که دنیا را ببینند. بچه‌ ها باید آمریکای جنوبی، اروپا، سراسر ایالات متحده، آسیا و همه جاهای مختلف را ببینند.»

لوپز ادامه داد: “بنابراین آنها همه این ها را در سنین بسیار پایین دیدند و من همیشه فکر می کردم، “چه کار شگفت انگیزی است که وقتی فقط 4 سال دارید این کار را انجام دهید.”

این تفاوت زیادی با تربیت خودش در برانکس داشت، چیزی که از اینکه می‌ توانست برای فرزندانش فراهم کند خوشحال بود. او گفت: «آنها از آن سفر برگشتند و گفتند: «آیا می‌ توانیم سال آینده به سنگاپور برگردیم؟» جایی که فردی مثل من که در برانکس بزرگ شده‌ام، هرگز چنین چیزهایی نداشته است.

بعداً در مصاحبه، لوپز در مورد نحوه گذراندن تعطیلات خانواده اش که شامل شوهر بن افلک و سه فرزندش نیز می شود صحبت کرد.

او گفت: «خانواده من افرادی بزرگ برای تعطیلات هستند. ما روز شکرگزاری و کریسمس را دوست داریم، همیشه در خانه ما چیز مهمی بود و ما آن را با هم می گذرانیم.

او اضافه کرد، “امیدوارم خنده های زیادی به زندگی ما جلب شود زیرا همه ما بسیار مشغول هستیم.” لوپز مکس و اِمی را با همسر سابقش مارک آنتونی به اشتراک دارد.

در جریان حضور در لایو با کلی و مارک در ماه مه، جنیفر در مورد فرزند پروری نوجوانان با همسرش صحبت کرد. “تقریباً پنج نوجوان در خانه ما هست!” لوپز به میزبان گفت. “کوچکترین 11 ساله است، بنابراین او قبل از نوجوانی است!”

او اذعان کرد: “اما سال های نوجوانی سخت است. چالش برانگیز است. این زمانی است که آنها فردی هستند، و هر چیزی که شما می گویید، هر کاری که انجام می دهید و هر چیزی که هستید را به چالش می کشند، و این چیزی است که هست. و شما باید به نوعی سوار امواج شوید.”

برچسب ها :

ناموجود