تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 13323

جنیفر لوپز در کلیپی ظاهر دختر کوچولوی دیوانه را نشان می دهد

جنیفر لوپز در کلیپی ظاهر دختر کوچولوی دیوانه را نشان می دهد

جنیفر لوپز زیبایی و انرژی جوانی خود را در طول سال‌ ها بهتر از بسیاری از افراد دیگر حفظ کرده است، اما این مانع از آن نمی‌ شود که هر از چند گاهی ساعت را به عقب برگرداند. لوپز در کلیپی از مستند خود با عنوان بزرگترین داستان عشقی که هرگز نگفته نیست، موهایش را

جنیفر لوپز زیبایی و انرژی جوانی خود را در طول سال‌ ها بهتر از بسیاری از افراد دیگر حفظ کرده است، اما این مانع از آن نمی‌ شود که هر از چند گاهی ساعت را به عقب برگرداند.

لوپز در کلیپی از مستند خود با عنوان بزرگترین داستان عشقی که هرگز نگفته نیست، موهایش را در باشگاه رها می کند و ظاهری را که برای بیرون آوردن “دختر کوچولوی دیوانه” در دوران نوجوانی در برانکس به نمایش می گذارد، نشان می دهد.

او در کلیپ بازنشر شده در استوری اینستاگرامش خاطره ای را یاد آوری کرد: “من دوست دارم موهایم را اینطور بیرون بیاورم. این به من یاد آوری می کند که در برانکس 16 ساله بودم که از بالا و پایین می دویدم.”

“دختر کوچولوی دیوانه ای که عادت داشت وحشی باشد. بدون محدودیت، همه رویاها و شوخی ها.”

پذیرایی از مستند و آلبوم جنیفر لوپز

The Greatest Love Story Never Told که در پرایم ویدیو موجود است، جنیفر لوپز را دنبال می کند که جسورانه ترین پروژه خود را تا به حال انجام می دهد: به طور مستقل یک آلبوم جدید و فیلم اصلی تولید می کند که سفر بیست ساله او به عشق خود را بررسی می کند.

این مستند صمیمی و قدرتمند، دسترسی بی‌ دریغ به شخصی‌ ترین لحظات جنیفر را ارائه می‌ کند، زیرا او سخت تلاش می‌ کند تا روایت خود را از طریق ساخت این من هستم. حالا، شرح نمایش را در تریلر رسمی بازیابی کند.

آلبوم او هنگامی که در اواخر فوریه در کنار مستند منتشر شد، در رتبه 38 بیلبورد قرار گرفت. گزارش شده است که این خواننده و بازیگر 54 ساله 20 میلیون دلار از پول خود را برای تأمین مالی مستند داستان عشق خود محور خرج کرده است.

با وجود اعداد و ارقام، جی لو می داند که احساس موفقیت و خوشبختی از درون سرچشمه می گیرد، و وقتی موهایش را پایین می اندازد، همه دوباره آزاد می شوند.

برچسب ها :

ناموجود