تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۷
کد خبر : 7313

جنیفر لوپز پیامی شیرینی را برای آقای همسر به اشتراک گذاشت

جنیفر لوپز پیامی شیرینی را برای آقای همسر به اشتراک گذاشت

این یک سال برای جنیفر لوپز و بن افلک است! این زوج در روز دوشنبه 21 آگوست به یک سالگی ازدواج خود رسیدند و جنیفر 54 ساله این مراسم را در اینستاگرام به طرز خاصی جشن گرفت. این سوپر استار موسیقی دو عکس و پیام شیرینی را برای آقای همسر از عروسی خود را به

این یک سال برای جنیفر لوپز و بن افلک است! این زوج در روز دوشنبه 21 آگوست به یک سالگی ازدواج خود رسیدند و جنیفر 54 ساله این مراسم را در اینستاگرام به طرز خاصی جشن گرفت. این سوپر استار موسیقی دو عکس و پیام شیرینی را برای آقای همسر از عروسی خود را به اشتراک گذاشت.

اولین عکس بن 51 ساله را نشان می داد که جنیفر را در آغوش خود گرفته در حالی جی لو لباس عروسی پوشیده بود. عکس دوم مربوط به بوسیدن عروس و داماد در مراسم آتش بازی در اواخر شب در مراسم عروسی آنها بود. این زوج در 21 آگوست 2022 در مقابل خانواده و دوستان خود در املاک وسیع بن در جورجیا با هم پیمان عشق بستند.

در پست سالگرد خود، جنیفر همچنین پیام شیرینی را برای همسرش به اشتراک گذاشت که به نظر می‌ رسد متن آهنگ او Dear Ben Part II از آلبوم آینده‌اش This Is Me… Now باشد. «بن عزیز، اینجا تنها نشسته‌ ام، به حلقه حلقه‌ ام نگاه می‌ کنم، احساس غرق شدن می‌ کنم. باعث می شود که بخواهم بخوانم. چگونه به اینجا رسیدیم. اوه من، این زندگی من است … “. او همچنین هشتگ هایی برای این آهنگ و آلبومی که قرار است اواخر امسال منتشر شود، اضافه کرد.

این دومین سالگرد جنیفر و بن است که تابستان امسال جشن گرفتند. مرغ عشق ها در 16 ژوئیه یک سال از جشن عروسی خود در لاس وگاس را جشن گرفتند و با رفتن به یک قرار شام با هم در سانتا مونیکا جشن گرفتند.

اوایل آن روز، آنها با پسر 11 ساله بن، ساموئل، و دوقلو های 15 ساله جی لو، اِمی و ماکسیمیلیان، برای ناهار به بورلی هیلز رفتند. جنیفر و بن برای اولین بار در جولای 2022 با هم ازدواج کردند و باعث تعجب طرفداران شد.

بعدا، این زوج یک جشن 3 روزه بسیار بزرگتر با مراسمی برای خانواده و دوستان در جورجیا برگزار کردند. جنیفر و بن در سال 2021، دو دهه پس از لغو اولین نامزدی خود، دوباره کنار هم قرار گرفتند.

جنیفر از زمان احیای رابطه آنها، بن را به خاطر اینکه نه تنها شریک شگفت انگیزی است، بلکه پدری عالی برای همه فرزندانشان است نیز تحسین کرده است. “اشک به چشمهایم می آورد. راستش او بهترین پدری است که تا به حال دیده ام.

جنیفر در ماه می در برنامه The View گفت: او خیلی درگیر است. در همان ماه، جنیفر در TODAY، بن را یک ناپدری “فوق العاده” برای دوقلو هایش خواند. او را دوست دارند. و آنها از او قدردانی می کنند، و من هم همینطور.

برچسب ها :

ناموجود