تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر : 8212

جنیفر لوپز در هفته مد نیویورک با ظاهری شگفت انگیز می درخشد

جنیفر لوپز در هفته مد نیویورک با ظاهری شگفت انگیز می درخشد

جنیفر لوپز در هفته مد نیویورک می درخشد. جی لو روز پنجشنبه در شوی لباس آماده Coach Spring 2024 شرکت کرد و در ردیف اول بین آنا وینتور، سر دبیر ووگ و ادوارد انینفول، سردبیر ووگ بریتانیا نشست. لوپز در سال 2019 به عنوان سفیر برند جهانی Coach انتخاب شد. این خواننده و هنرپیشه با

جنیفر لوپز در هفته مد نیویورک می درخشد. جی لو روز پنجشنبه در شوی لباس آماده Coach Spring 2024 شرکت کرد و در ردیف اول بین آنا وینتور، سر دبیر ووگ و ادوارد انینفول، سردبیر ووگ بریتانیا نشست.

لوپز در سال 2019 به عنوان سفیر برند جهانی Coach انتخاب شد. این خواننده و هنرپیشه با یک بند بلند و نامرتب توسط آرایشگر مشهور ایرینل د لئون، یک ژاکت جیر بزرگ به تن کرد. لبه آستین چکمه های پوست مار تا زانو و گوشواره نقره ای.

جنیفر، ظاهر خود را با یک کیف نقره ای از Coach و یک عینک آفتابی مایل به سفید Fendi به پایان رساند. ناخن های سبک، اسطوخودوس و براق لوپز توسط تام باچیک مانیکوریست مشهور خلق شده است.

این بازیگر و خواننده در کلیپی از حضور ردیف اول خود در صفحه اینستاگرام خود، عینک آفتابی خود را برداشت و خندید. “همه می خواهند ما باشند.»

این بازیگر با انتشار عکس های بیشتری از این رویداد در استوری اینستاگرام خود، در حالی که با ظاهر شیک خود روی پلکانی به پایین نگاه می کرد، در یک عکس لبخند زد. او همچنین ویدیویی را به اشتراک گذاشت که نشان می داد در این مراسم عکس گرفته است. لوپز این کلیپ را با آهنگ خودش به نام “جنی از بلوک” صداگذاری کرده بود.

در ماه مه، جنیفر لوپز، روز مادر را با کمپین جدیدی که توسط جاشوا وودز عکاسی شده بود، به سبک و سیاق مربی جشن گرفت که پویایی مادری را گرامی می داشت.

لوپز در آن زمان گفت: “مربی در حال جشن گرفتن جنبه های متعدد مادران است. هر کودکی به روش خود منحصر به فرد و خاص است و این تربیت ماست که به آنها کمک می کند تا شکوفا شوند.”

او افزود: “تمام چیزی که ما نیاز داریم عشق است.”

برچسب ها :

ناموجود