تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
کد خبر : 9826

جنیفر لوپز در لاس وگاس با آشر و ادل می خواند و می رقصد

جنیفر لوپز در لاس وگاس با آشر و ادل می خواند و می رقصد

جنیفر لوپز از طرفداران پر و پا قرص آشر و ادل است! روز دوشنبه، جنیفر تعدادی عکس اینستاگرامی از شب های جمعه و شنبه خود را به اشتراک گذاشت که شامل رقص و آواز فراوان بود. این کلیپ با جمعه شب لوپز در اقامتگاه Usher’s “My Way” در لاس وگاس آغاز شد. به نظر می‌

جنیفر لوپز از طرفداران پر و پا قرص آشر و ادل است! روز دوشنبه، جنیفر تعدادی عکس اینستاگرامی از شب های جمعه و شنبه خود را به اشتراک گذاشت که شامل رقص و آواز فراوان بود.

این کلیپ با جمعه شب لوپز در اقامتگاه Usher’s “My Way” در لاس وگاس آغاز شد. به نظر می‌ رسید که لوپز در حالی که همراه با جمعیت آهنگ «Burn» آشر را می‌ خواند، روحیه‌ ای عالی داشت. او در حالی که چراغ گوشی خود را روشن و بالا گرفته بود، می رقصید.

ستاره در شرح کلیپ خود نوشت: «تا زمان بعدی وگاس…»، درحالی که ناس رپر به آشر روی صحنه می‌ پیوندد، با اشتیاق در حال رقصیدن بود.

شنبه شب، این خواننده با شور و شوق همراه با آهنگ “Someone Like You” ادل در تعطیلات آخر هفته خود با ادل خواند و رقصید. سپس ادل را در حال قدم زدن در میان تماشاگران و سلام دادن به لوپز بود، و ادل به روی صحنه برگشت فریاد زد، “دوستت دارم جی لو” و لحظات زیبایی را به تصویر کشید، که لوپز در پاسخ نوشت: “من هم تو را دوست دارم ادل!”

لباس جمعه شب جی لو شامل یک شلوار کمر بلند مشکی و یک تاپ برش خورده سفید شیک بود، در حالی که او روز شنبه یک لباس مشکی بلند انتخاب کرده بود.

در همین حال، جنیفر نیز از شب‌ های شیک بیرون از خانه با همسرش بن افلک لذت می‌ برد.

در 17 اکتبر، این زوج در لس آنجلس در حال لذت بردن از یک شب در باشگاه Peppermint عکس گرفتند و آنها زیبا ترین لباس های پاییزی خود را برای این مناسبت پوشیدند.

جنیفر در یک کت خرس عروسکی سفید که دارای یقه دراماتیک است، بسیار شیک به نظر می رسید. در همین حال، بن همسرش، یک کت و شلوار تمام مشکی متشکل از یک پیراهن دکمه دار، ژاکت و شلوار مشکی انتخاب کرده بود. او ظاهر خود را با یک جفت کفش مشکی کلاسیک کامل کرد.

برچسب ها :

ناموجود