تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
کد خبر : 6900

جنیفر لوپز در تعطیلات تابستانی خود در ایتالیا شیک به نظر می رسد

جنیفر لوپز در تعطیلات تابستانی خود در ایتالیا شیک به نظر می رسد

جنیفر لوپز هر موقعیتی را به فرصتی تبدیل می کند تا یک لباس خوب به تن کند. این هنرپیشه اخیراً در حال لذت بردن از یک روز خرید در جزیره کاپری ایتالیا با لباس‌ های بیکینی مثلثی همراه با شلوار جین سفید که ظاهری رنگارنگ و گلدار در قسمت پایینی خود داشت دیده شد. لوپز

جنیفر لوپز هر موقعیتی را به فرصتی تبدیل می کند تا یک لباس خوب به تن کند. این هنرپیشه اخیراً در حال لذت بردن از یک روز خرید در جزیره کاپری ایتالیا با لباس‌ های بیکینی مثلثی همراه با شلوار جین سفید که ظاهری رنگارنگ و گلدار در قسمت پایینی خود داشت دیده شد.

لوپز با ست کردن ظاهر با یک ژاکت کش باف پشمی سبک تابستانی و کیف قلاب‌ بافی راحت به نظر می رسید. او همچنین یک عینک آفتابی بزرگ به چشم داشت. برای کامل کردن لباس، او یک جفت گوشواره حلقه ای طلایی کلاسیک را پوشیده بود.

لوپز که در ماه جولای تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت، در حین سفر به لو اسکولیو در نرانو، روستایی در ساحل آمالفی، از غذا های اصیل ایتالیایی لذت برد.

لوپز با پوشیدن یک لباس گلدار خط A همراه با عینک آفتابی سفید، لباس خود را برای این تجربه تغییر داد. جی لو تجربه خود را در یک پست اینستاگرامی همراه با عنوان “راویولی اسپاگتی 🍝 🇮🇹” ثبت کرد.

این ویدیو نشان می‌دهد که این بازیگر از تک تک ماکارونی‌ هایش لذت می‌ برد و موهایش را عقب نگه می‌ داشت و به دوربین لبخند میزد. هنرمند آرایش، آش کی هولم، در مورد این پست نظر داد: “امیدوارم بهترین تابستان را داشته باشید!! ❤️❤️

برچسب ها :

ناموجود