تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
کد خبر : 12788

جنیفر لوپز خودش عاشق صدای این خواننده است + او کیست؟

جنیفر لوپز خودش عاشق صدای این خواننده است + او کیست؟

جنیفر لوپز در میان برنامه نمایش اخیر کلی کلارکسون با او در میان گذاشت که عاشق صدایش است و یکی از پنج خواننده برتر او در تمام دوران زندگی او است. کلارکسون لوپز را با هیجان معرفی کرد و داستانی شخصی از اولین ملاقات این دو در «آمریکن آیدل» به اشتراک گذاشت. کلارکسون فاش کرد

جنیفر لوپز در میان برنامه نمایش اخیر کلی کلارکسون با او در میان گذاشت که عاشق صدایش است و یکی از پنج خواننده برتر او در تمام دوران زندگی او است.

کلارکسون لوپز را با هیجان معرفی کرد و داستانی شخصی از اولین ملاقات این دو در «آمریکن آیدل» به اشتراک گذاشت. کلارکسون فاش کرد که لوپز همیشه با او خوب بود، چیزی که در آن زمان خیلی معمول نبود، به خصوص که کلارکسون اولین کسی بود که برنده «آمریکن آیدل» شد و هیچ‌ کس نمی‌ دانست که آیا ستاره‌ های برنامه‌ های خوانندگی هرگز مشهور خواهند شد یا خیر.

کلارکسون می‌ گوید: «نمی‌ دانم لوپز این را به خاطر می‌ آورد یا نه، اما در یک زمان، چون من اولین جایزه را بردم، همه از برندگان استعداد شوی در سال 2002 هیجان‌ زده نشدند. “و همه مهربان نبودند، و این برای من خیلی بیشتر از هر چیزی مهم است، او خیلی خوب است. او آمد و مانند این ستاره بزرگ بود. من هیچ کس نبودم و (او) خیلی خوب بود و چیزهای خوبی گفت. فقط یک فرد مهربان. و من فکر می کنم که این در یک زمان بسیار مهم است، به خصوص زمانی که همه خوب نبودند، بنابراین از او برای این کار تشکر می کنم.”

در حالی که کلارکسون در حال تمجید از پروژه جدید لوپز بود، صحبت او را قطع کرد تا به او بگوید که یکی از “صداهای مورد علاقه اش” را دارد.

کلارکسون گفت: «این خیلی خوب است. لوپز گفت: “من پنج خواننده مورد علاقه خود را در تمام دوران دارم و شما یکی از آنها هستید.”

پروژه جدید جنیفر لوپز

هفته گذشته، لوپز رکورد مورد انتظار خود “This Is Me” را کنار گذاشت. اکنون، که با فیلمی همراه بود که شامل سکانس های رقص، بازیگری و اجرای خوانندگان و بازیگرانی مانند پست مالون، جین فوندا، کیک پالمر، سوفیا ورگارا و غیره بود. در هفته‌ های آینده مستندی با عنوان «بزرگترین داستان عاشقانه که هرگز گفته نشده» منتشر خواهد شد که به بررسی ساخت فیلم و رکورد و رابطه او با بن افلک می‌ پردازد.

برچسب ها :

ناموجود