تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر : 12855

جنیفر لوپز تولد دوقلوهایش را با لباس کیمونو ژاپنی جشن گرفت

جنیفر لوپز تولد دوقلوهایش را با لباس کیمونو ژاپنی جشن گرفت

جنیفر لوپز 16 سالگی دوقلو هایش را جشن می گیرد! روز جمعه، این خواننده و بازیگر، ویدیوی شیرینی را در اینستاگرام از فرزندانش مکس و اِمی به اشتراک گذاشت که جشن تولد 16 سالگی آنها را در ژاپن جشن گرفتند. مونتاژ ویدیویی با گفتن لوپز پشت دوربین شروع شد: “من هرگز مکس را اینقدر هیجان

جنیفر لوپز 16 سالگی دوقلو هایش را جشن می گیرد! روز جمعه، این خواننده و بازیگر، ویدیوی شیرینی را در اینستاگرام از فرزندانش مکس و اِمی به اشتراک گذاشت که جشن تولد 16 سالگی آنها را در ژاپن جشن گرفتند.

مونتاژ ویدیویی با گفتن لوپز پشت دوربین شروع شد: “من هرگز مکس را اینقدر هیجان زده ندیده بودم” و اِمی به آن اضافه کرد: “من هرگز خودم را اینقدر هیجان زده ندیده بودم.”

لوپز در توضیح نوشت: «۱۶ 🥥🥥 سفر تولد 2024 »

در یکی از تصاویر لوپز یک کیمونوی نعنایی گلدار با ارسی صورتی و اکسسوری فیروزه‌ ای در موهایش داشت. سفر تولد دوقلو ها شامل بازدید از موزه نیز می‌ شد، مکس در اتاقی پر از توپ‌ های سفید بزرگ شگفت‌ زده می‌ شد، در حالی که اِمی، وارد اتاقی شد که دارای دیوار های درخشان بود.

همچنین در این مونتاژ عکسی از لوپز وجود داشت که در میان دوقلو هایش ایستاده بود در حالی که با یک تاپ مشکی به دوربین لبخند می زد. عکس‌های بیشتر از تعطیلات شامل مهمانی با کیمونو و چتر در دست و همچنین مکس و اِمی که با مادرشان عکس گرفته‌ اند.

لوپز در پایان این ویدئو نوشت: “تولد نارگیل من مبارک، دوستت دارم.”

برچسب ها :

ناموجود