تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 10122

جنیفر لوپز دلیل عشق شدید به آقای همسر را فاش می کند

جنیفر لوپز دلیل عشق شدید به آقای همسر را فاش می کند

جنیفر لوپز درباره تفاوت بزرگ ازدواجش با بن افلک و روابط عاشقانه گذشته اش صحبت می کند. جنیفر و بن پس از احیای دوباره عشق خود در سال 2021 و ازدواج در تابستان 2022 به دلیل علنی بودن در مورد عشق خود به یکدیگر شناخته شده اند. در طی مصاحبه اخیر با ووگ، این ستاره

جنیفر لوپز درباره تفاوت بزرگ ازدواجش با بن افلک و روابط عاشقانه گذشته اش صحبت می کند. جنیفر و بن پس از احیای دوباره عشق خود در سال 2021 و ازدواج در تابستان 2022 به دلیل علنی بودن در مورد عشق خود به یکدیگر شناخته شده اند.

در طی مصاحبه اخیر با ووگ، این ستاره فاش کرد که تفاوت مهمی وجود دارد، و اشاره به احساس او در اطراف بن و اینکه چگونه توانسته است به یک نسخه “غیر عذرخواهی” از خود با او تبدیل شود. او توضیح داد: «بن از من می‌ خواهد ارزشم را بفهمم و ارزشم را بدانم.

جی لو در مورد اعتماد به نفس خود به این نشریه گفت: “من حتی بیشتر احساس آرامش و راحتی می کنم، که باعث می شود احساس کنم حتی زیباتر از آن چیزی که تا به حال با شخص دیگری احساس کرده ام.” او افزود: “بالاخره به نقطه ای از زندگی رسیدم که بدون عذر خواهی تمام بخش های خودم را دوست دارم.”

این بازیگر به سفر شخصی و حرفه ای خود نگاه کرد و اعتراف کرد که همه اینها بخشی از آنچه او اکنون است است. «همه اعضای من، بدنم، صدایم، انتخاب هایم، حتی مانند اشتباهاتم. همه‌ ی این‌ ها من را به چیزی که هستم تبدیل کرد و به جایی که امروز هستم رساند.»

این زوج در سال 2021 زمانی که برای اولین بار پس از جدایی خود در سال 2004 که تصمیم به قطع نامزدی خود گرفتند، با هم در ارتباط بودند، خبرساز شدند. بن از سال 2005 تا 2018 با جنیفر گارنر ازدواج کرد، در حالی که جنیفر از سال 2004 تا 2014 با مارک آنتونی ازدواج کرد و در مارس 2014، قبل از جدایی آنها در آوریل 2021، با الکس رودریگز نامزد کرد.

برچسب ها :

ناموجود