تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۸
کد خبر : 5946

جنیفر لوپز با تصویری از مانیکور جدید جنجال به پا می کند

جنیفر لوپز با تصویری از مانیکور جدید جنجال به پا می کند

جنیفر لوپز صرف نظر از اینکه آهنگ یا فیلم جدیدی منتشر کرده باشد، با قرار گرفتن در مرکز توجه رسانه ها و طرفداران غریبه نیست. “دیوا برانکس” همراه با سرمایه گذاری های زیادش، به خاطر ازدواجش با بن افلک و ظاهرش، تیتر خبرها می شود، زیرا او عاشق مد و زیبایی است. چند روز پیش

جنیفر لوپز صرف نظر از اینکه آهنگ یا فیلم جدیدی منتشر کرده باشد، با قرار گرفتن در مرکز توجه رسانه ها و طرفداران غریبه نیست.

“دیوا برانکس” همراه با سرمایه گذاری های زیادش، به خاطر ازدواجش با بن افلک و ظاهرش، تیتر خبرها می شود، زیرا او عاشق مد و زیبایی است.

چند روز پیش خواننده «بیا بلند شویم» عکس هایی از خود به اشتراک گذاشت که در آن صورت خود را با آرایش طبیعی و موهایش را در حالی که یکی از ناخن هایش را می جود نیمه آپ شده نشان می دهد.

این خواننده از فرصت استفاده کرد و خط تولید لوازم آرایش خود JLoBeauty را تبلیغ کرد، زیرا از برخی از محصولات خود در عکس ها استفاده کرد.

اما چیزی که توجه طرفداران را به خود جلب کرد، مانیکور او بود، زیرا روی یکی از ناخن هایش کلمه( Latina لاتین) نوشته شده بود.

انتقاد برای ناخن های جی لو

به گزارش La Vanguardia de Espana، اگرچه عکس‌های مربوط به ناخن‌های جی لو نظرات و تمجیدهای مثبتی دارد، اما عده‌ای نیز وجود دارند که انتقادات را به شیوه او انجام داده‌اند.

نظرات حتی خالق مانیکور های جنیفر، تام باچیک، را هم پوشش میداد.

با این حال، او با واکنش‌هایی مواجه شد و یک زن نوشت: “آیا شما الان لاتین هستید؟”.

کاربر دیگری نوشته است: “هیچ کس به چهره شما با فیلترها اهمیت نمی دهد!”

شخص دیگری نظر داد: “الان خیلی پیر به نظر می آیی. حدود 80 سال.”

با وجود انتقادات، حمایت از خواننده پورتوریکویی بیشتر شد.

به نظر می رسد او دوران بسیار خوبی را در زندگی خود سپری می کند و با وجود اینکه اخیراً هیچ آهنگی منتشر نکرده است، همچنان مشغول زندگی خانوادگی و برند لوازم آرایشی خود است.

برچسب ها :

ناموجود