تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 12385

جنیفر لوپز ترند ناخن در اوایل دهه 2000 را به سال جدید آورد

جنیفر لوپز ترند ناخن در اوایل دهه 2000 را به سال جدید آورد

تنها رنگ ناخنی که همیشه می توانید روی استفاده از جنیفر لوپز حساب کنید؟ یک سایه براق است. جی لو تعداد به ظاهر بی پایانی از رنگ های براق در آستین خود دارد تا هر زمان که به یک ست جدید نیاز داشت آن را بیرون بیاورد. بنابر این، البته، او باید عشق خود را

تنها رنگ ناخنی که همیشه می توانید روی استفاده از جنیفر لوپز حساب کنید؟ یک سایه براق است. جی لو تعداد به ظاهر بی پایانی از رنگ های براق در آستین خود دارد تا هر زمان که به یک ست جدید نیاز داشت آن را بیرون بیاورد. بنابر این، البته، او باید عشق خود را به این ظاهر به هفته مد می برد، جایی که همه بهترین، درخشان ترین و پر زرق و برق ترین ظاهر ها را داشتند.

در 30 ژانویه، تام باچیک، هنرمند پیشرو ناخن لوپز، سرانجام نگاهی دقیق به ناخن‌ هایی که این نماد زیبایی در هفته مد در پاریس پوشیده بود، منتشر کرد.

البته، مانیکور یکی دیگر از تکرارهای کلاسیک فوری براف بود، اما این یکی به دلیل شکلش کمی متفاوت بود. به طور معمول، جی لو به سمت مانیکور های بادامی و طبیعی گرایش دارد. با این حال، این ناخن‌ های طبیعی و براق شکل مربعی در طول متوسط ​​عالی بودند، که برای هفته مد ایده‌ آل به نظر می رسیدند، زیرا ناخن‌ های مربعی در حال بازگشت هستند. این شکل در اوایل دهه 2000 بسیار محبوب بود، اما شکل های گرد و بادامی در سال های اخیر غالب بوده اند. با این حال، افراد مشهوری مانند تیلور سوئیفت و آیس اسپایس در مانیکور های اخیر خود یک مربع تیز را انتخاب کرده اند.

از نظر رنگ، این ها یک سایه براق فوق کلاسیک بودند. لهستانی که چند درجه روشن تر از رنگ پوستش بود، ته رنگ صورتی مایل به خاکستری داشت که با پرهای اسطوخودوس با رنگ سرد روی لباس پر زرق و برق او الی ساب همخوانی داشت.

خوشبختانه، شما نیازی به دعوت از یک شوی لباس برای داشتن این مدل ناخن ندارید و باچیک تمام جزئیات را در اینستاگرام خود فاش کرد.

اگر چه او دستور العمل‌ های دقیق گام به گام خود را ارائه نکرد، اما احتمالاً با پاک کردن لاک‌ های باقی‌ مانده با لاک پاک‌ کن شروع کرد. ناخن های او را به طول و شکل دلخواه سوهان داد و آنها را مربع کرد تا کمتر نوک تیز باشند.

برای رنگ، او روی هر ناخن یک کت یکنواخت کشید. سپس، آنها را با یک کت فوق العاده براق تمام کرد و احتمالاً دستان او را با مقداری لوسیون و روغن کوتیکول نرم کرد. سپس او را به ردیف اول در هفته مد فرستادند تا آخرین خلاقیت های الی ساب را تماشا کند.

برچسب ها :

ناموجود