تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 10671

جنیفر لوپز ترفند آرایش الهه برنزی را به اشتراک می گذارد

جنیفر لوپز ترفند آرایش الهه برنزی را به اشتراک می گذارد

جنیفر لوپز در مورد استایل و زیبایی دارای امضا های خاص خود است. برای ناخن ها، همیشه برخی از انواع کلاسیک است. برای مد، او عاشق زرق و برق کلاسیک و درخشش است. و وقتی صحبت از آرایش به میان می‌ آید، معمولاً ظاهر الهه‌ ای برنزی با لب‌ های طبیعی و براق است. او

جنیفر لوپز در مورد استایل و زیبایی دارای امضا های خاص خود است. برای ناخن ها، همیشه برخی از انواع کلاسیک است. برای مد، او عاشق زرق و برق کلاسیک و درخشش است. و وقتی صحبت از آرایش به میان می‌ آید، معمولاً ظاهر الهه‌ ای برنزی با لب‌ های طبیعی و براق است. او بیش از آنچه که بتوانیم حساب کنیم در روی فرش‌ های قرمز و حضور های عمومی پوشیده است.

با این حال، از آنجایی که همه ما دوست داریم هر از گاهی تسلیم روند های جدید شویم، جی لو می خواست یک تکرار جشن پاییزی را از یک درخشش الهه کلاسیک خود را امتحان کند. در 23 نوامبر، او یک آموزش برای اینکه چگونه به گلم اصلی خود، درست و به موقع انجام دهید را به اشتراک گذاشت.

این ویدیو با تکنیک سه گانه شروع می شود و با دوربین صحبت می کند که چگونه می بیند که آرایش های لاته را به صورت آنلاین هیاهو بر پا می کنند. چیزی که برای دهه ها مورد استفاده جنیفر بوده است و الهام گرفته شده است تا یک ظاهر لاته شیک و دلربا را انجام دهد.

اولین قدم لوپز استفاده از یک سایه برنزی برای کانتور درست بالای پلک او بود. لوپز از چهار رنگ چشم تام فورد استفاده کرد و با یک سایه قهوه ای آن را به شکل C درست روی برآمدگی ابرویش بالای گوشه داخلی چشمش زد و گفت که آرایشگر قدیمی اش اسکات بارنز این کار را به او یاد داده است. این ترفند برای دادن شکل زیبا به چشم است. سپس، او با رنگ زرد روی پلک خود وارد شد و آن را روی کل پلک خود مخلوط کرد.

پس از آن، او به سمت چهره رفت. از آنجایی که قبل از اینکه روی رکورد کلیک کند پوست او شبنم زده و بی عیب و نقص بود، او واقعاً فقط به یک هایلایتر نیاز داشت تا پوست خود را زنده کند. برای این کار، او از تقویت‌ کننده صورت صورتی استفاده کرد و مایع را روی استخوان‌ های گونه‌ هایش، زیر قوس‌ هایش استفاده کرد.

برای ترکیب لب، او از یک مداد برای کانتور کردن لب های خود استفاده کرد و مرکز آن بدون رنگدانه باقی ماند. سپس، او از مومیایی کردن جی لو بیوتی استفاده کرد که به همان اندازه آبرسانی به درخشندگی اضافه کرد.

برای تکمیل لوپز یک کرم برنزه کننده روی خط فک، گونه ها و شقیقه هایش مالید.

برچسب ها :

ناموجود