تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 9426

جنیفر لوپز به عاشقانه خود با آقای همسر مهر تایید می زند

جنیفر لوپز به عاشقانه خود با آقای همسر مهر تایید می زند

جنیفر لوپز در لس آنجلس در حالی که یک لباس  غیر رسمی را به نمایش گذاشته بود، هنگام ورود به خانه سوهو در مالیبو از او عکاسی شد. ستاره هالیوود با لباسی سبز رنگ، متشکل از شلوار و یک سویشرت بزرگ دیده شد. جی لو ظاهر شیک را با یک جفت کفش پاشنه بلند، عینک

جنیفر لوپز در لس آنجلس در حالی که یک لباس  غیر رسمی را به نمایش گذاشته بود، هنگام ورود به خانه سوهو در مالیبو از او عکاسی شد. ستاره هالیوود با لباسی سبز رنگ، متشکل از شلوار و یک سویشرت بزرگ دیده شد.

جی لو ظاهر شیک را با یک جفت کفش پاشنه بلند، عینک آفتابی رز رنگ و حلقه های بیانی تکمیل کرد. او همچنین موهایش را به مدل دم اسبی باز پوشیده بود و گوشواره های حلقه ای در گوش خود داشت.

با این حال، این گردنبند او بود که توجه طرفداران آنلاین را به خود جلب کرد، زیرا اشاره شد که او به افتخار همسرش بن افلک، گردنبند BEN خود را با گردنبند مشابه با پلاک متفاوت جایگزین کرده است. این خود گواه بر عشق ادامه دار او به همسرش بن افلک است.

این خواننده و بازیگر در جریان سفر اخیر خود علاقه اش به آقای همسر  در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. جی لو قبلاً گردنبند BEN خود را با یک آویز قلبی اضافی در طی یک آموزش کوتاه آرایشی در ماه مارس می‌ پوشید که آن را در حال حاضر با یک گردنبد زیباتر که نشانه عشق عمیق او به آقای همسر بن افلک است را به جایگزین کرده است.

این زوج مورد علاقه طرفداران اخیراً در حال تفریح ​​و صرف ناهار در یکی از فست فود های مک دونالد دیده شدند. این زوج در حال گفتگوی معمولی و لذت بردن از غذای خود بودند. و در حالی که بن به دلیل علاقه داشتن به دانکین دونات معروف است، به نظر می رسد که آنها همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده را میل می کنند.

به نظر می رسد این دو ستاره پس از ازدواج در سال گذشته، در قرار های عاشقانه متفاوتی در لس آنجلس، رابطه خود را قوی می کنند. همین چند هفته پیش، آنها در یک بازار فروش دست در دست هم دیده شدند، همراه با فرزند جنیفر، اِمه مونیز.

برچسب ها :

ناموجود