تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر : 10886

جنیفر لوپز به زیبایی عشق خود را به آقای همسر نشان می دهد

جنیفر لوپز به زیبایی عشق خود را به آقای همسر نشان می دهد

جنیفر لوپز با سوزاندن نامه ای که 20 سال پیش به بن افلک داده بود، عشق خود را به بن افلک نشان داد. داستان عشق جنیفر لوپز و بن افلک که پس از تقریباً دو دهه دوباره احاطه شده است، منجر به ازدواجی خوشبختانه بیش از یک سال شده است. با وجود قصه های پس

جنیفر لوپز با سوزاندن نامه ای که 20 سال پیش به بن افلک داده بود، عشق خود را به بن افلک نشان داد. داستان عشق جنیفر لوپز و بن افلک که پس از تقریباً دو دهه دوباره احاطه شده است، منجر به ازدواجی خوشبختانه بیش از یک سال شده است.

با وجود قصه های پس از جدایی آنها در سال 2002، لوپز زندگی و خانواده خود را با مارک آنتونی از سر گرفت. با این حال، او هرگز عشق واقعی خود، افلک را فراموش نکرد. در سال 2023، او قصد دارد رازهای عاشقانه خود را در یک فیلم و آلبوم با عنوان “این من هستم” فاش کند.

آلبوم جدید جنیفر لوپز

لوپز که در رسانه‌ های اجتماعی فعال است، ویدیو هایی از آلبوم جدید خود را به اشتراک گذاشت می‌ گذارد. در یکی از کلیپ‌ ها، او در کنار آتش نشسته است و نامه‌ای به تاریخ 24 دسامبر 2002 که توسط لوپز نوشته شده بود، را نشان می‌ دهد.

در این نامه آمده است: «زندگی سخت است، اما تو شیرینی».

“ممنون بابت هدیه. امیدوارم گلها را دوست داشته باشی. تو به من گفتی که هرگز سیر نمی شوی. من تو را باور دارم.”

زندگی جنیفر لوپز و بن افلک در دید عموم

جنیفر لوپز در حین خرید با شریک زندگی خود، بن افلک، مشتریان یک فروشگاه مبلمان لس آنجلس را شگفت زده کرد. این زوج که در حال حاضر در حال بازسازی عمارت جدید 60 میلیون دلاری خود در بورلی هیلز هستند، روی مبل راحتی که برای مشتریان به نمایش گذاشته شده بود، همدیگر را بوسیدند.

عکس های نمایش عمومی محبت این زوج از بیرون فروشگاه گرفته شده است. این خواننده و هنر پیشه آمریکای لاتین که به خاطر اقدامات غیر منتظره اش شناخته می شود، فعالانه در تجهیز محل اقامت جدید خود که دارای 12 اتاق است، مشارکت دارد.

برچسب ها :

ناموجود