تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
کد خبر : 12249

جنیفر لوپز به تازگی مهر تایید خود را به ترند کمان مو داده است

جنیفر لوپز به تازگی مهر تایید خود را به ترند کمان مو داده است

ژانویه شلوغی برای جنیفر لوپز بود. او سال جدید را در گلدن گلوب آغاز کرد او به هفته مد پاریس رفت تا در جدیدت رین شوی لباس شیاپارلی با یک باب تلنگر خیس شرکت کند. انگار این کافی نبود، او برای چند نمایش دیگر در پاریس ماندگار شد و یکی از بزرگترین ترندهای مو در

ژانویه شلوغی برای جنیفر لوپز بود. او سال جدید را در گلدن گلوب آغاز کرد او به هفته مد پاریس رفت تا در جدیدت رین شوی لباس شیاپارلی با یک باب تلنگر خیس شرکت کند. انگار این کافی نبود، او برای چند نمایش دیگر در پاریس ماندگار شد و یکی از بزرگترین ترندهای مو در زمستان را امتحان کرد: کمان مو.

در 24 ژانویه، لوپز در نمایشگاه مد بهار / تابستان 2024 الی ساب در کلانشهر فرانسه پاریس شرکت کرد و در ردیف اول در این مجموعه نشست. البته او در حالی که تمام طرح‌ های مد روز را در سراسر فرش قرمز حرکت می‌ داد، در مرکز توجه ها بود.

اگر چه کل ظاهرش اثیری بود، اما ما بیش از حد روی موهای او متمرکز بودیم. این مدل مو کمی بلندتر از بابی است که در آخرین شوی مد خود پوشیده بود، تا سینه‌ اش می‌ رسید. لوپز موها را از پهلو جدا کرد و گذاشت روی شانه‌ اش قرار گیرد و چند رشته شل روی چشم و سمت راست صورتش بچرخد.

چیزی که موها را در جای خود نگه می داشت چیزی جز کمان فوق الذکر نبود. یک روبان سبز جنگلی ضخیم، آن را در یک پاپیون کوچک در بالای قسمت کناری خود بست و اجازه داد قسمت های بلند کمان با بقیه موهایش روان شود. با نگاهی دقیق تر، پاپیون از نوار مخملی در وسط ساخته شده بود و با یک ساتن کمی روشن تر قاب شده بود و کاملاً با لباس سبز او مطابقت داشت.

در سال 2023، ما شاهد بازگشت کمان مو بودیم.اگر ظاهر جی لو نشانه ای باشد، روند فوق زنانه در سال 2024 به ترند خواهد بود. لباس او فاقد پاپیون بود، اما از گل های بنفش و سبز به عنوان یک شنل بلند و دنباله دار استفاده می کرد که روی یک لباس سبز خاموش و روان که همخوانی داشت، استفاده می کرد. او این استایل را با یک کمربند طلایی ضخیم دور کمرش و چند گوشواره هماهنگ به پایان رساند.

برچسب ها :

ناموجود